Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Volkswagen |
Μοντέλο | Golf Mk VIII |
Segment | C-Segment |
Power Train | Βενζίνη |
Στις αρχές του χρόνου που διανύουμε, η Volkswagen μας παρουσίασε την ανανεωμένη γενιά του Volkswagen Golf η οποία θα είναι και η τελευταία που θα εφοδιάζεται με θερμικούς κινητήρες.
Σήμερα η εταιρεία επανέρχεται με την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την «R», της οποίας γνωρίζαμε την ύπαρξη, όχι όμως και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.
Το νέο Golf R λοιπόν, θα έρθει προς τα τέλη του έτους και θα αποτελέσει το κεντρικό μοντέλο στον εορτασμό των 50 χρόνων του μοντέλου, ενώ θα είναι διαθέσιμο τόσο στο hatchback όσο και στο station wagon αμάξωμα με την ονομασία Variant.
To κορυφαίο Golf ever, εφοδιάζεται με μια εξελιγμένη εκδοχή του 2lt κινητήρα, αποδίδοντας 14 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, φτάνοντας έτσι τους 334 ίππους που είναι και η μεγαλύτερη απόδοση που έχει ποτέ συνδυαστεί με το Golf, ξεπερνώντας κατά έναν μόλις Ps το ειδικής παραγωγής Golf R 333.
To νέο Golf R συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και το σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας στο οποίο έχει ενσωματωθεί και το σύστημα Drift Mode. Η επιτάχυνσή του από στάση στα 100km/h διαρκεί μόλις 4,6sec και η τελική του ανέρχεται στα 270km/h, με την επιλογή του πακέτου Performance Pack που θα προσφέρεται προαιρετικά.
Εκτός από τον εμφανώς πιο σπορ χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα, το Golf R διαθέτει και το νέο σύστημα προσαρμοζόμενης ανάρτησης DCC με αλλαγές στο setup του που το φέρνουν 2,5cm πιο κοντά στο έδαφος, χαρίζοντάς του έτσι ακόμα πιο οδηγοκεντρική οδική συμπεριφορά.
Αν και πρόκειται όπως είπαμε για το πιο δυνατό Golf της ιστορίας του μοντέλου, υπάρχουν φήμες πως θα υπάρξει και μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του Golf R με την ονομασία Clubsport η οποία θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, χαμηλότερο βάρος και περαιτέρω βελτιώσεις στην ανάρτηση.