Με εκατομμύρια τρόπους διαμόρφωσης μιας Bentley, η πιο πρόσφατη προϊοντική γκάμα έχει προσαρμοστεί για να παρέχει στους πελάτες έναν απλούστερο τρόπο εύρεσης του μοντέλου που να ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες και απαιτήσεις τους. Η γκάμα έχει δύο άξονες: ο πρώτος επικεντρώνεται στην ευεξία πίσω από το τιμόνι και ο δεύτερος στην οδηγική απόδοση. Στην κορυφή αμφότερων βρίσκονται τα μοντέλα της Mulliner, που συνδυάζουν τα καλύτερα των δύο κόσμων.
Το επίσημο λανσάρισμα της Flying Spur Speed ολοκληρώνει τη γκάμα μοντέλων όπως αυτή διαμορφώνεται με τις υπάρχουσες Continental GT και Bentayga. Η νέα Flying Spur Speed αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων που μαζί με την Flying Spur Mulliner αποτελούν τις δύο επιλογές του ενδιαφερόμενου αγοραστή μιας Flying Spur με κινητήρα W12, καθώς διακόπηκε η παραγωγή της Flying Spur W12 τον περασμένο Μάϊο.
Η Flying Spur Speed τοποθετείται πάνω από την έκδοση S και διαθέτει επιπλέον ισχύ κατά 85 PS και 130 Nm περισσότερη ροπή, με αποτέλεσμα βελτιωμένες επιδόσεις τόσο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, όντας ταχύτερη κατά 0,4 δευτερόλεπτα, όπως και στην τελική ταχύτητα που αγγίζει πλέον τα 333 χλμ./ώρα. Με τον βασικό εξοπλισμό να διαθέτει τις τεχνολογίες Electronic All Wheel Steering, Torque Vectoring by Brake και Bentley Dynamic Ride, η ευελιξία ταιριάζει απόλυτα με τις επιδόσεις του twin-turbo κινητήρα W12 των 6,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 635 ίππους. Ο κινητήρας της Flying Spur Speed αποδίδει 635 PS και 900 Nm ροπής, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 333 χλμ./ώρα.
Η Flying Spur Speed χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης της Continental GT, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της ZF, προσφέροντας ομαλή επιτάχυνση, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται με την προ-επιλογή της επόμενης σχέσης, μειώνοντας την απώλεια της ροπής στους τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνουν την απόδοση. Η μέγιστη ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με την 6η σχέση, με τις υπόλοιπες δύο (7η και 8η) να είναι overdrive, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Flying Spur Speed έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε υπό κανονικές συνθήκες να στέλνει περισσότερη ισχύ και ροπή στους πίσω τροχούς. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και της ολίσθησης των τροχών, θα στείλει αυτόματα την κίνηση και στον εμπρός άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει βελτιωμένη συμπεριφορά μέσα στις καμπές, ενώ η τετρακίνηση εξαλείφει ουσιαστικά το φαινόμενο της υποστροφής χαρίζοντας στην Flying Spur Speed απόλυτη ισορροπία.
Η κατανομή της ροπής διαφέρει ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ (Drive Dynamics Mode). Στα προγράμματα «Comfort» και «Bentley» το σύστημα μεταφέρει έως και 480 Nm στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση και οδηγησιμότητα. Στο «Sport» η προσφερομένη ροπή στον εμπρός άξονα περιορίζεται στα 280 Nm, με το μεγαλύτερο ποσοστό να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, δίνοντας μια πιο σπορ αίσθηση, ενώ δεν λείπει και η τεχνολογία «torque-vectoring-by-brake system», με το αυτοκίνητο να φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό στην είσοδο της στροφής για να βελτιώσει το turn-in του εμπρός άξονα.