Το αμιγώς ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Perfomance ξεπέρασε κάθε εμπόδιο και κατέγραψε μια σημαντική επιτυχία στην 102η εκδοχή του Pikes Peak International Hill Climb, σημειώνοντας χρόνο 8:53.553 – τον ταχύτερο μεταξύ των 61 ανταγωνιστών του.
Αυτό το αποτέλεσμα ήρθε λίγες μόλις μέρες μετά το νέο ρεκόρ του F-150 Ligthning SuperTruck στις κατατακτήριες δοκιμές του φετινού Pikes Peak International Hill Climb στην κατηγορία Open με χρόνο 3:32.831 - επίδοση καλύτερη κατά περισσότερο από 7 δευτερόλεπτα σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει το 2023 με χρόνο 3:39.939 το ηλεκτρικό SuperVan 4.2 της Ford Performance.
«Η εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων της Ford που αναλαμβάνουν και ολοκληρώνουν τις πιο δύσκολες προκλήσεις είναι μια σημαντική απόδειξη της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης που έχουν καταβάλει οι ομάδες μας» είπε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports «Μάθαμε πολλά από το SuperVan 4.2 στο περσινό Pikes Peak και μπορέσαμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη γνώση στη φετινή διοργάνωση. Πλέον κινούμαστε μόνο προς τα πάνω».
Ο Romain Dumas, ο οποίος οδήγησε το F-150 Lightning SuperTruck στην κορυφή του φετινού αμερικανικού αγώνα, ξεπέρασε ένα τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της ανάβασης. Εξαιτίας αυτού, χάθηκαν περίπου 26 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η άμεση αντίδραση του Dumas συνέβαλε αποφασιστικά ώστε να ελαχιστοποιηθεί η χρονική απώλεια και να επιλυθεί γρήγορα το πρόβλημα, με τον Γάλλο οδηγό να επανέρχεται στον αγώνα και να τερματίζει στην πρώτη θέση πίσω από το τιμόνι του F-150 Lightning SuperTruck των 1.600 ίππων.
Για την κατασκευή του Ford Performance F-150 Lightning SuperTruck η συμβολή της STARD (Stohl Advanced Research and Development) ήταν καθοριστική. Επίσης, το SuperTruck ήταν εξοπλισμένο με αγωνιστικές ζώνες της Sparco, καθώς και με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας, σε συνδυασμό με ελαστικά P-Zero που εξέλιξε η Pirelli ειδικά για το ηλεκτρικό όχημα της Ford Performance.