Audi A3 Sportback TFSI e: Ισχυρότερη υβριδική έκδοση με 272Ps

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Audi
Μοντέλο A3
Audi A3 Sportback TFSI e: Ισχυρότερη υβριδική έκδοση με 272Ps

H Audi προσφέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του A3 Sportback 45 TFSI e1 το πακέτο S line για την εξωτερική εμφάνιση, το οποίο περιλαμβάνει μια ειδική μάσκα ψυγείου S και μια αεροτομή οροφής S. Το πακέτο black plus styling τονίζει το Audi Singleframe, τις διακοσμητικές λωρίδες στα πλαϊνά παράθυρα και τους προφυλακτήρες. Τα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεφτών είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, ενώ οι τέσσερις δακτύλιοι της Audi είναι σε γκρι ανθρακί. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις διαθέτουν 17άρες ζάντες και αναδεικνύονται χάρη στις κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ τα πίσω παράθυρα διαθέτουν φιμέ τζάμια ως στάνταρ.

Audi A3 Sportback TFSI e: Ισχυρότερη υβριδική έκδοση με 272Ps

Στο εσωτερικό, τα μαύρα σπορ καθίσματα, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και μαρσπιέ θυρών με ένθετα αλουμινίου αντικατοπτρίζουν τον σπορ χαρακτήρα του A3 Sportback 45 TFSI e1. Οι ειδικές οθόνες παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τον οδηγό, καθώς ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δείχνει σε πραγματικό χρόνο την ισχύ που έχει εκείνη την στιγμή το A3, τη λειτουργία οδήγησης, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την εμβέλεια. Η οθόνη MMI απεικονίζει επίσης τις ροές ενέργειας. Το σύστημα δυναμικής συμπεριφοράς Audi drive select και ο σταθερός κλιματισμός ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.

Audi A3 Sportback TFSI e: Ισχυρότερη υβριδική έκδοση με 272Ps

Το νέο Audi A3 Sportback TFSI e διαθέτει έναν καινούργιο turbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με αυξημένη ισχύ. Πλέον φέρει τον νέο 1.5lt TFSI evo2 αντί για τον 1.4lt TFSI, ο οποίος έχει υψηλό βαθμό αποδοτικότητας και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Η ηλεκτρική κίνηση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει πλέον 115Ps και 33,65Kgm ροπής και είναι ενσωματωμένος στο εξατάχυτο κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη. Η ροπή από τους δύο κινητήρες μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα. Η μικτή χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι τώρα 25,7kWh, ενώ η καθαρή χωρητικότητα είναι 19,7kWh. Οι 96 πρισματικές κυψέλες, οι οποίες χωρίζονται σε τέσσερις μονάδες, αποθηκεύουν σχεδόν 50 τοις εκατό περισσότερη ενέργεια από ό,τι πριν χάρη στη βελτιστοποιημένη χημεία κυψελών και το αποτέλεσμα είναι ηλεκτρική αυτονομία έως 143Km στον κύκλο WLTP, ενώ σε λιγότερο από μισή ώρα μπορεί η μπαταρία να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε σταθμό με φορτιστή DC.

H Audi προσφέρει το A3 Sportback TFSI e σε δύο εκδόσεις ανάλογα με την απόδοσή τους: το 40 TFSI e2 και το 45 TFSI e2. Στην κορυφή, βρίσκεται η έκδοση με το 45 TFSI e1, όπου η συνολική απόδοση και ροπή αγγίζουν τα 272Ps και 40,78Kgm αντίστοιχα. Η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι στα 237Km/h, ενώ χρειάζονται μόνο 6,3sec για το σπριντ των 0-100Km/h. Αντίθετα, η απόδοση και η ροπή της έκδοσης 40 TFSI e2 περιορίζονται στα 204PS και 35,69Kgm αντίστοιχα, ενώ πιάνει τα 100Km/h από στάση μόλις 1,1sec πιο μετά από την έκδοση 45 TFSI e2. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 225Km/h. Και στα δύο μοντέλα, η τελική ταχύτητα που βγάζει ο ηλεκτροκινητήρας είναι τα 140Km/h.

Audi A3 Sportback TFSI e: Ισχυρότερη υβριδική έκδοση με 272Ps

Η εκκίνηση είναι πάντα ηλεκτρική, έως και -28° C. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα πατώντας το κουμπί EV στον πίνακα διακοπτών ή επιλέγοντάς το στο MMI.  Στη λειτουργία "Auto Hybrid", ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύουν σε συνεργασία μεταξύ τους, όπου η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση είναι σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ ο  κινητήρας TFSI αναλαμβάνει στις υψηλότερες ταχύτητες ή συχνά δουλεύει ταυτόχρονα με τον ηλεκτροκινητήρα. Ανάλογα με την κατάσταση, το A3 Sportback TFSI e μπορεί να ανακτήσει ενέργεια τόσο στην ώθηση όσο και στο φρενάρισμα. Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα διαχείρισης διατηρεί σταθερό το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας για εξοικονόμηση αρκετής ηλεκτρικής ενέργειας για μελλοντική χρήση. Η κατανομή του φορτίου του άξονα στο plug-in υβριδικό είναι ελαφρώς πιο βαριά προς τα πίσω, με 55 τοις εκατό στον μπροστινό άξονα και 45 τοις εκατό στον πίσω άξονα. Αυτό οφείλεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του οχήματος στην περιοχή των πίσω καθισμάτων. Επομένως, η ανάρτηση και τα αμορτισέρ έχουν υποστεί ειδικές ρυθμίσεις.

Οι τιμές για το A3 Sportback 40 TFSI e2 και το A3 Sportback 45 TFSI e1 ξεκινούν από 44.200 ευρώ και 47.700 ευρώ αντίστοιχα, ενώ οι παραγγελίες και για τα δύο μοντέλα μπορούν να γίνουν από αυτόν τον μήνα. Οι τιμές αφορούν την γερμανική αγορά!