Τα τεστ αυτά οργανώνονται από τον Σουηδικό εκδοτικό οίκο Teknikens Varld και εξομοιώνουν την αποφυγή ταράνδου, ένα ζώο που θα συναντήσει κανείς συχνά αν οδηγεί στις Σκανδιναβικές χώρες. Η δοκιμασία γίνεται με απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, χωρίς να μειωθεί η ταχύτητα του οχήματος, το οποίο καλείται να περάσει μέσα από έναν διάδρομο που οριοθετείται από κορύνες. Την πρώτη φορά, η ταχύτητα εισόδου ορίζεται στα 65km/h, στη συνέχεια στα 68km/h και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρι να βγει εκτός πορείας το όχημα. Για να θεωρηθεί πετυχημένο το τεστ θα πρέπει το κάθε όχημα να περάσει με πάνω από 70km/h. Το Superb iV Estate πέρασε με επιτυχία στα 65km/h, αν και το πίσω μέρος κατά την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης ακούμπησε μία από τις κορύνες. Στα 68km/h, η υπερστροφή έγινε εντονότερη, με τον οδηγό να χρειαστεί να διορθώσει την πορεία του, στα 70km/h χτύπησε δύο κορύνες πάλι με έντονη υπερστροφή και φυσικά το ίδιο έγινε και στα 72km/h. Παρόμοια τύχη είχε και το Passat, το οποίο όσο αυξάνονταν τα χιλιόμετρα, τόσο περισσότερο έβγαινε εκτός πορείας. Σε αντιπαράθεση της αποτυχίας των δύο αυτών μοντέλων, η Teknikens Varld έδειξε ότι το Peugeot 508 πέρασε με επιτυχία το τεστ στα 78km/h, ενώ η Mercedes C-Class Wagon στα 74km/h. Και στις δύο περιπτώσεις, τα συστήματα ευστάθειας των οχημάτων κράτησαν εντός τροχιάς το πίσω μέρος, ενώ η υποστροφή που εμφανίστηκε ήταν ελεγχόμενη και τα αυτοκίνητα ήταν πλήρως ελέγξιμα. Στο παρελθόν, οι κατασκευαστές έχουν δείξει ότι παίρνουν στα σοβαρά τα αποτελέσματα του τεστ και κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στα μοντέλα τους προκειμένου να είναι ασφαλή, τρανό παράδειγμα η Mercedes με την A-Class πρώτης γενιάς. Το μόνο που μένει τώρα είναι να δούμε την αντίδραση του VW Group.