Η νέα BMW M2 με κωδικό G87 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CLAR, η οποία έχει βελτιωμένη ακαμψία κατά 40%. Η νέα Μ2 θα θυμίζει σχεδιαστικά την M240i xDrive και θα έχει φουσκωτά φτερά, μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός τμήμα, LED φώτα εμπρός, αεροτομή, diffuser, φουσκωτό καπό και θα έχει παρόμοιες διαστάσεις, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 51mm, καθώς και φαρδύτερα μετατρόχια με την αναλογία βάρους να είναι στο 50-50.
Βελτιωμένος στα σημεία θα είναι ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3.0lt S58 που θα χρησιμοποιεί δύο turbo και θα αποδίδει σύμφωνα με τις φήμες που επικρατούν 415Ps στην απλή έκδοση και 435Ps στην Competition. Στην μετάδοση θα χρησιμοποιείται είτε ένα χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων είτε ένα νέο αυτόματο των οκτώ, το οποίο θα είναι με μετατροπέα ροπής. Το διαφορικό θα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και η κίνηση θα είναι φυσικά και αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η νέα Μ2 θα χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και θα προσφέρεται είτε με συμβατικά είτε με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Μία ανεπιβεβαίωτη πηγή αναφέρει πως η νέα Μ2 θα είναι ισχυρότερη, με περισσότερη ροπή, θα παραμείνει οδηγοκεντρική και θα συνδυάζει άνεση και σπορ αίσθηση.
Η παραγωγής της θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της BMW στο Μεξικό, όμως οι κινητήρες θα κατασκευάζονται στο Μόναχο.