Η διάδοχος της McLaren 720S είναι επιτέλους εδώ. Ονομάζεται 750S, βελτιώνει πολλά σημεία του προηγούμενου μοντέλου και έχει περίπου 30% εντελώς νέα εξαρτήματα. Η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τόσο το κουπέ όσο και το ανοιχτό (με σκληρή οροφή) μοντέλο. Η νέα McLaren έχει κινητήρα V8 4,0 λίτρων με διπλό turbo, που αποδίδει 750 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεταοι στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου sequential κιβωτίου ταχυτήτων. Τα 750S Coupe και Spider μπορούν να φτάσουν τα 0-100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και φτάνουν τα 332 km/h.
Το μοντέλο έχει φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο κατά 6 χιλιοστά και νέα γεωμετρία ανάρτησης. Το αυτοκίνητο έχει το Proactive Chassis Control III νέας γενιάς της McLaren, με 3% πιο μαλακά εμπρός ελατήρια και 4% πιο σκληρά πίσω. Στο μπροστινό μέρος, ο νέος προφυλακτήρας «φιλοξενεί» και τους αεραγωγούς, που βρίσκονται κάτω από τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα. Επίσης ένα νέο splitter, παρέχει αεροδυναμική ισορροπία, σε συνδυασμό με την κατά 20% μεγαλύτερη ενεργή πίσω αεροτομή. Στο πίσω μέρος του coupe και του Cabrio κάμπριο μοντέλου καταλήγει το σύστημα εξάτμισης (με μονό τελικό) εμπνευσμένο από την P1. Για τον λόγο αυτό οι σχεδιαστές επανατοποθέτησαν την ενεργή πίσω αεροτομή 5,8cm ψηλότερα.
Στο εσωτερικό η επένδυση Alcantara είναι στάνταρ, με δύο επιπλέον διαθέσιμες επιλογές: TechLux και Performance. Το πρώτο χρησιμοποιεί δέρμα Nappa σε όλη την καμπίνα, ενώ το Performance συνδυάζει δέρμα και Alcantara. Η καμπίνα έχει νέες οθόνες, με το ταμπλό οργάνων να βρίσκεται μέσα σε ένα πλαίσιο στερεωμένο στην κολόνα του τιμονιού. Η εφαρμογή McLaren Control Launcher επιτρέπει στους οδηγούς να αποθηκεύουν τις αγαπημένες τους ρυθμίσεις , χειρισμού, συστήματος μετάδοσης κίνησης και κιβωτίου ταχυτήτων και να τις έχουν προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η McLaren κατάφερε επίσης να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 30 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Τα αγωνιστικά καθίσματα με σκελετό από ανθρακονήματα αλλά και οι τροχοί ζυγίζουν λιγότερο από της 720S. Όλη η εξοικονόμηση βάρους έχει ως αποτέλεσμα το η Coupe να ζυγίζει 1389 κιλά και η Spider 1438.
Οι πελάτες θα μπορούν να διαμορφώσουν την 750S με αγωνιστικά καθίσματα ή και φρένα αλλά και ένα νέο ηχοσύστημα Bowers & Wilkins. Τα δύο μοντέλα είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε πότε θα κυκλοφορήσουν αλλά αποκάλυψε την τιμή. Η 750S Coupe ξεκινά από τα 300.000 € και η 750S Spider από τα 330.000 €.