Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Alfa Romeo |
Μοντέλο | 4C |
O Nicola Larini υπήρξε οδηγός της Alfa Romeo στο DTM, με την οποία κατάφερε να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 1993, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα έγινε Πρωταθλητής στην κατηγορία Italiano Superturismo Champion οδηγώντας την Alfa Romeo 155 GTA turbo. Ο Ιταλός οδηγός είναι λάτρης της 4C Collezione και η Alfa Romeo θέλησε να τον τιμήσει βγάζοντας μια συλλεκτική έκδοση για εκείνον με το όνομα «4C Collezione GT Nicola Larini». Συνολικά δημιούργησε τρία διαφορετικά μοντέλα της 4C με διαφορετικό χρώμα αμαξώματος (Pine Green, Plum Red, and Ochre Yellow), τα οποία είναι εμπνευσμένα από τα χρώματα της Giulia GT της δεκαετίας του 1970. Επίσης, ο μπροστινός και ο πίσω προφυλακτήρας είναι βαμμένοι σε λευκό χρώμα δημιουργώντας μια όμορφη αντίθεση, ενώ στο καπό βρίσκουμε την υπογραφή του οδηγού. Χαρακτηριστικά της συλλεκτικής αυτής έκδοσης συναντώνται και στο ταμπλό με την υπογραφή του Nicola Larini και με το λογότυπο της Alfa Romeo, ενώ και οι ζάντες έχουν βαφτεί για να ταιριάζουν με το χρώμα του αμαξώματος.
Το supercar 4C αμέσως ξεχώρισε από τα υπόλοιπα μοντέλα της Alfa Romeo και θύμιζε αρκετά την Stradale 33. Επρόκειτο για ένα διθέσιο κουπέ, το οποίο κυκλοφόρησε σε συγκεκριμένο αριθμό μονάδων. Το μονοκόκ σασί είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και σε συνδυασμό με το αλουμίνένιο αμάξωμα έκαναν το συγκεκριμένο μοντέλο πολύ ελαφρύ, με αποτέλεσμα να φτάνει τα 100Km/h από στάση σε 4,5sec. Κάτω από το καπό, κρυβόταν ο τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.8lt με 243Ps, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα ημιαυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT, ενώ η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 250Km/h.
Και οι τρεις συλλεκτικές εκδόσεις μπορούν να παραγγελθούν στο τμήμα Stellantis Heritage.