Ο Όμιλος Volkswagen συνέχισε με επιτυχία την παγκόσμια ηλεκτρική του επίθεση το 1ο τρίμηνο, αυξάνοντας τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά 65% σε ετήσια βάση. Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, 99.100 BEV έχουν παραδοθεί στους πελάτες έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του Ομίλου – τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Όσον αφορά τις παραδόσεις BEV ανά περιοχή, η Ευρώπη εξακολουθούσε να έχει σαφώς το προβάδισμα με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%) τους πρώτους τρεις μήνες. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος παρέδωσε 7.900 BEV σε πελάτες τα οποία αντιστοιχούσαν στο 8% των παγκόσμιων παραδόσεων. Στην Κίνα, μέχρι το τέλος Μαρτίου, παραδόθηκαν 28.800 μονάδες, τέσσερις φορές περισσότερα από ότι το 1ο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει το 29% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEVστους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%). Τα καλύτερα 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2022 είναι τα εξής, Volkswagen ID.4 με 30.300 μονάδες, το ID.3 με 13.000 μονάδες, το Audi Q4 e-tron με 10.700 μονάδες, το Audi e-tron , με 10.300 μονάδες και η Porsche Taycan με 9.500 μονάδες.