Η νέα κοινοπραξία που δημιούργησε πρόσφατα η Honda με τη Sony θα χρησιμοποιήσει τη μουσική της τελευταίας, τις ταινίες και ενδεχομένως, ακόμη και το PlayStation 5 για να κερδίσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Περισσότερο από ένα αυτοκίνητο, το όχημα που δημιουργούν οι εταιρείες θα είναι μια βιτρίνα τεχνολογίας σε τροχούς. Μιλώντας στους Financial Times, ο Izumi Kawanishi, ο πρόεδρος της Sony Honda Mobility, υποστήριξε ότι η νέα εταιρεία είναι σε ιδανική θέση για να αξιοποιήσει τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και την εισβολή των gadgets υψηλής τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Η Sony διαθέτει περιεχόμενο, υπηρεσίες και τεχνολογίες ψυχαγωγίας που συγκινούν τους ανθρώπους. Προσαρμόζουμε αυτά τα στοιχεία στην κινητικότητα και αυτή είναι η δύναμή μας απέναντι στην Tesla», δήλωσε ο Kawanashi.
Ο πρώην επικεφαλής της επιχείρησης ρομποτικής τεχνητής νοημοσύνης της Sony πρόσθεσε ότι ήταν τεχνολογικά δυνατό να ενσωματωθεί στο αυτοκίνητο η πολυαγαπημένη κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών της Sony, το PlayStation 5. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες μπορούν κάποια μέρα να παίξουν Gran Turismo 7 από την άνεση του αυτοκινήτου τους. Αντί να εισάγει λογισμικό σε ένα ήδη πλήρες αυτοκίνητο, «θα αναπτύξει ένα αυτοκίνητο ως υλικό που θα εξυπηρετεί την ψυχαγωγία και το δίκτυο που θα θέλαμε να προσφέρουμε». Η ασφαλέστερη και ευκολότερη χρήση αυτών των χαρακτηριστικών θα είναι η εστίαση της εταιρείας στην ανάπτυξη αυτοοδηγούμενων οχημάτων. Αυτός είναι ένας υψηλός στόχος, ωστόσο, καθώς η επιδίωξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης έχει αποδειχθεί δύσκολη. Με σημαντικούς παίκτες στον τομέα της αυτονομίας, όπως η Argo AI, να παραμερίζονται καθώς η κερδοφορία παραμένει μακριά, οι πρώτοι ιδιοκτήτες των οχημάτων Sony Honda Mobility, που σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της όχημα στις ΗΠΑ το 2025, ίσως χρειαστεί να περιμένουν λίγο. προτού μπορέσουν να παίξουν ενώ μετακινούνται.