Στην έκθεση του Μονάχου η Cupra ανακοίνωσε ότι παρέδωσε παγκοσμίως μέχρι σήμερα περισσότερα από 150,000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με το 2022 και επιβεβαιώνει τη θέση της ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη.
Ακολουθώντας την επιτυχία της Cupra, η Seat S.A. σημείωσε ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Η εταιρία σημείωσε 371 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη, 468 εκατ. περισσότερα από την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Αυτά τα αποτελέσματα τροφοδοτήθηκαν από τη συνεχή επιτυχία του Formentor, το best selling μοντέλο στην κατηγορία του και το ηλεκτρικό Cupra Born, το οποίο διπλασίασε τις πωλήσεις του το 2023. Από την ίδρυσή της έχουν πουληθεί πάνω από 400,000 αυτοκίνητα.
Στην έκθεση του Μονάχου έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το πρωτότυπο Cupra DarkRebel, το μοντέλο που ξεπερνάει τα όρια του σχεδιασμού, της απόδοσης ακόμα και των ερωτημάτων για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα σχεδιάζονται στο μέλλον για τις νέες γενιές.
Περισσότερες από 270,000 διαμορφώσεις από τη Cupra Tribe συμπεριλαμβανομένων πρεσβευτών της μάρκας: Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati και του ηθοποιού Daniel Bruhl βοήθησαν στον σχεδιασμό του πρωτότυπου DarkRebel. Στοιχεία που επελέγησαν μέσω του Car Configurator χρησιμοποιήθηκαν στον τελικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, το οποίο τώρα προχωράει από τον virtual κόσμο στον πραγματικό με την αποκάλυψη της φυσικής εκδοχής του στην έκθεση του Μονάχου.
Σύμφωνα με τον Wayne Griffiths, CEO της Cupra: «Εξαιτίας του πάθους και της δημιουργικότητας της Cupra Tribe, καταφέραμε να μεταφέρουμε το πάθος μας σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Το Cupra DarkRebel είναι η μεγαλύτερη πρόκληση σχεδιασμού της CUPRA. Είναι ένας επαναστάτης με σκοπό: ήρθε για να αποδείξει ότι τα μελλοντικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι σπορ, sexy και συναισθηματικά».
Το 100% ηλεκτρικό, διθέσιο, σπορ αυτοκίνητο διαθέτει μία αρχιτεκτονική που αντικατοπτρίζει το πάθος και την καινοτόμα νοοτροπία της μάρκας Cupra, ενσωματώνοντας ένα αινιγματικό εξωτερικό χρώμα αμαξώματος και δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Jorge Diez, Design Director της εταιρίας: «Το DarkRebel αποτελεί την απόλυτη έκφραση του DNA της CUPRA. Είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σκοπό να ενισχύσει τα αισθήματά σας.»
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο Wayne Griffiths επιβεβαίωσε ότι η Cupra σχεδιάζει το επόμενο βήμα της, που δεν είναι άλλο από την παγκοσμιοποίησή της, ακολουθώντας το περσινό επιτυχημένο λανσάρισμα της μάρκας στην Αυστραλία. «Φιλοδοξία της CUPRA είναι να γίνει μία παγκόσμια μάρκα και δουλεύουμε πάνω σε αυτό για να εξετάσουμε την είσοδό μας στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Είμαστε σε καλό δρόμο και είμαι σίγουρος ότι διαθέτουμε τη σωστή στρατηγική προκειμένου να κάνουμε την CUPRA στην Αμερική success story», είπε.