Το πρώτο χωμάτινο ραντεβού της χρονιάς διοργανώθηκε από το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), ενώ αρωγοί στη διοργάνωση ήταν ο Δήμος Τανάγρας και η Κοινότητα Σκούρτων.Πεδίο δράσης ήταν οι ειδικές διαδρομές Δαφνούλα και Σκούρτα, με τις βροχές των τελευταίων ημερών και την ολιγόλεπτη βροχόπτωση της Κυριακής να δυσκολεύει το έργο των οδηγών, εξαιτίας της λάσπης.
Πρωτοπόροι με το «καλημέρα» τέθηκαν οι Κύπριοι, Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία, οι οποίοι έδειχναν πως θα έχουν εύκολο έργο στις ειδικές της Βοιωτίας. Τα μισά του αγώνα βρήκε τους Πρωταθλητές Ελλάδος του 2021, να έχουν χτίσει διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού, ωστόσο στο τελείωμα της τρίτης διαδρομής ένα πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του Volkswagen Polo R5 είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς υδραυλικό τιμόνι και να έχουν μικροέξοδο. Η προσπάθεια του πληρώματος έληξε άδοξα, καθώς προτίμησαν να μη συνεχίσουν ώστε να μην πληγώσουν τον κινητήρα του γερμανικού αυτοκινήτου.
Την ατυχία αυτή εκμεταλλεύτηκαν οι τελικοί νικητές, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης στην πρώτη τους απόπειρα ως πλήρωμα. Το δίδυμο του Skoda Fabia Rally2 Evo οδήγησε μυαλωμένα, έχοντας κατά νου να κάνει όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα και δικαιώθηκε. Αν και ταλαιπωρήθηκε στην εναρκτήρια ειδική από τα θολωμένα τζάμια, στη συνέχεια βελτίωσε αρκετά τους χρόνους του, πετυχαίνοντας μια «νίκη-ψυχολογίας», ενόψει της πρεμιέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ράλλυ στον Πύργο.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Πρωταθλητές Κύπρου του 2019, Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5. Ο 42χρονος οδηγός, εάν και πέτυχε το καλύτερό του αποτέλεσμα εκτός νησιού, δεν έμεινε ευχαριστημένος με την απόδοσή του, καθώς η λάθος επιλογή ελαστικών καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας δεν του επέτρεψε να πιέσει όσο θα ήθελε.
Στο βάθρο του Ράλλυ Βοιωτίας ανέβηκαν και φέτος οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου με το Mitsubishi Lancer Evo IX, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία C2. Αν και ο οδηγός δεν έμεινε ευχαριστημένος με την απόδοσή του, το αποτέλεσμα ήρθε για ένα πλήρωμα, που με αυτή του την επίδοση τέθηκε επικεφαλής του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος. Τέταρτοι γενικής και δεύτεροι στη C2 οι βελτιωμένοι οδηγικά Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι ανέβασαν ρυθμό ειδική με ειδική, πραγματοποιώντας την τρίτη καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα από τη Δαφνούλα. Χωρίς αντίπαλο ήταν οι θριαμβευτές της F2, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος που με το Peugeot 208 Rally4 κέρδισαν την κατηγορία τους. Ήταν ταχύτεροι σε όλες τις διαδρομές, δεν κοίταξαν ποτέ πίσω τους, τερμάτισαν πέμπτοι γενικής, κερδίζοντας και τη C5.
Εντυπωσιακός στην επιστροφή του στο χώμα, έπειτα από 15 χρόνια ήταν ο Μάριος Ξανθάκος, τερματίζοντας στην έκτη θέση γενικής και στην τρίτη της κατηγορίας C2. Με συνοδηγό τον 26χρονο Νίκο Καραθανάση, ο γνωστός από τη συμμετοχή του στις αναβάσεις, οδηγός, έδειξε να εξοικειώνεται γρήγορα με τη χωμάτινη επιφάνεια, βελτιώνοντας αρκετά τις επιδόσεις του στο δεύτερο σκέλος. Οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας επέστρεψαν στα θετικά αποτελέσματα, επικρατώντας στη C4 με Toyota Corolla AE101, τερματίζοντας εμπρός από τον νεαρό Αριστείδη Μαυραγάνη που είχε δίπλα του στην Toyota Corolla AE92 τον Αθανάσιο Κατσά. Οι Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος συμπλήρωσαν την τριάδα της κατηγορίας με Toyota Starlet KP61.
Στο νεοσύστατο Κύπελλο Legends, η μάχη για την επικράτηση κράτησε μέχρι το τέλος, με την πρωτιά να αλλάζει χέρια 4 φορές. Τελικοί νικητές τόσο στο Κύπελλο Legends όσο και στη C6 ήταν οι Διονύσης Γαζετάς-Νίκος Κόντος με Toyota Yaris, οι οποίοι έκαναν τη μεγάλη ανατροπή, ανεβαίνοντας από την τέταρτη στην πρώτη θέση στην τελευταία διαδρομή του αγώνα.
Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων άνοιξε στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας, προσελκύοντας ουκ ολίγα στολίδια του παρελθόντος. Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους για άλλον έναν αγώνα, κερδίζοντας τον πρώτο ραντεβού της χρονιάς. Τέθηκαν από νωρίς επικεφαλής χτίζοντας διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους και παρέμειναν στην κορυφή μέχρι το τέλος, ξεκινώντας με το δεξί τις υποχρεώσεις τους στο θεσμό. Παράλληλα, ήταν οι ταχύτεροι στην Κατηγορία 3.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έφεραν μαύρη κορδέλα ως ένδειξη πένθους για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.
Οι οργανωτές θέλουν να ευχαριστήσουν τον Δήμο Τανάγρας, την Κοινότητα Σκούρτων, την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία Οινοφύτων, καθώς και την Nissan Χαλκιάς που βρέθηκαν στο πλευρό του 3ου Ράλλυ Βοιωτίας. Το Σωματείο ΕΛΛΑΔΑ θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα.
Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών έχουν ως εξής:
- C1: Γιώργος Κεχαγιάς/Χρήστος Κουζιώνης – Skoda Fabia Rally2 Evo
- C2: Παναγιώτης Παραδείσης/Μιχάλης Φράγκου – Mitsubishi Lancer Evo IX
- C3: Κωνσταντίνος Αντωνίου/Ευθύμιος Μπουραζάς – Ford Escort MKII
- C4: Κωνσταντίνος Μυλωνάς/Νίκος Παραπέρας – Toyota Corolla AE101
- C5: Σάββας Λευκαδίτης/Ευάγγελος Ακράτος – Peugeot 208 Rally4
- C6: Διονύσης Γαζετάς jnr/Νίκος Κόντος – Toyota Yaris
- Τ1: Ιωάννης Βορριάς/Αθανάσιος Μπάκας – Mitsubishi Pajero Evolution
- Ιστορικά/ Κατ. 1+2: Δημήτριος Αμαξόπουλος/Χαρά Μωραΐτη – Toyota Corolla KE30
- Ιστορικά/Κατ. 3: Αλέξανδρος Χαλιβελάκης/Θανάσης Παπαγεωργίου – Ford Escort RS2000 MKII
- Ιστορικά/Κατ. 4: Ευθύμιος Χαλκιάς/Νίκος Κομνός – Nissan Pulsar