Η Κύμη Ευβοίας «φιλοξένησε» τον τέταρτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Start Line. Παρά το γεγονός ότι οι μετεωρολογικές προβλέψεις άφηναν ανοιχτό το ενδεχόμενο βροχής, εντούτοις ο καιρός έκανε τη χάρη σε οδηγούς, θεατές και οργάνωση.
Περνώντας στα αποτελέσματα της ημέρας, στην Ομάδα Ν, ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) κατέκτησε τη νίκη και στα δύο περάσματα, ακολουθούμενος από τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση βρέθηκε, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer EVO IX, Ν4). Νικητής στα δικίνητα της κατηγορίας ήταν ο Νίκος Συκαράς (Peugeot 106 S16), με τον ίδιο να επικρατεί στο νήμα καθώς λίγο έλειψε να χάσει τη νίκη της Κλάσης Ν2, από τον Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) στο δεύτερο σκέλος. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος (Honda Civic EP3), επικράτησε στην Κλάση Ν3, καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic EP3).
Για την Ομάδα Α τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα όσον αφορά την επικράτηση. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα, κατακτώντας ταυτόχρονα και τη νίκη στην Κλάση Α8. Μάχη είχαμε για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου. Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), μπορεί να μην κατάφερε να μείνει κοντά στον Ευθυμίου, ωστόσο επικράτησε των αντιπάλων του στην Κλάση Α6, ανεβαίνοντας ταυτόχρονα στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην γενική της Ομάδας Α. Ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16), κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Δημήτρη Ζάγαρη (Peugeot 106 S16), πανηγυρίζοντας την τρίτη θέση του βάθρου στη γενική της Ομάδας Α, ενώ ταυτόχρονα τερμάτισε στη δεύτερη θέση της Α6. Νικητής στην Κλάση Α7, αναδείχθηκε ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS), με τον ίδιο να καταφέρνει να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση της γενικής στην Ομάδα Α.
Στην Ομάδα Ε επικράτησε ο Γιάννης Γύζης (Renault Clio 1), με τον ίδιο να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα, κερδίζοντας ταυτόχρονα την Κλάση Ε11. Ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος (Citroen Saxo), ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, επικρατώντας στην Κλάση Ε10. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), με τον ίδιο να τερματίζει στη δεύτερη θέση της Κλάσης Ε10. Για την Ε12, ο Σπύρος Χαρμαντάς (BMW M3 E36), ήταν αυτός που επικράτησε καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα.
Η Formula Saloon, στην πλειοψηφία των αγώνων αναβάσεων χαρίζει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, αυτό φυσικά δεν άλλαξε στην 21η Ανάβαση Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Ο Μάριος Ηλιόπουλος με το νέο του απόκτημα, το Ford Fiesta όχι μόνο κέρδισε τον αγώνα αλλά πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας 1:52.08! Η επικράτηση του Ηλιόπουλου ήρθε πολύ πιο άνετα από ότι περιμέναμε καθώς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, οι Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi LANCER) και Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi LANCER) αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, με τον Πατσουρέα να χάνει τη δεύτερη θέση του βάθρου και τον Παρθένη να τίθεται εκτός αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2), ήταν αυτός που εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων, με τον ίδιο να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ ταυτόχρονα κέρδισε και την FSA. Στην τρίτη θέση της γενικής και στην πρώτη θέση της FSA2L, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο “ΚΑΝΕΛΟΣ”. Ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36), ήταν ο ταχύτερος στην FST2.
Τα Ιστορικά αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων προσφέρουν τη δική τους ξεχωριστή νότα. Έτσι και στην Κύμη τα Ιστορικά αυτοκίνητα κέρδισαν το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου. Νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW Μ3 Ε30), πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MK1/MK2), με τον Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MK1), να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι η Ανάβαση Ριτσώνας στις 17-18 Ιουνίου.
Οι νικητές δήλωσαν
Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer EVO IX) - Νικητής Ομάδα Ν
«Όλα κύλησαν ομαλά για εμένα. Γενικότερα στα αρχικά στάδια του αγώνα δεν πιέζω αρκετά, καθώς προσπαθώ σιγά σιγά να βρίσκω τα πατήματα μου. Αυτό έκανα και στην Κύμη. Βρήκα τον ρυθμό με ασφάλεια που είναι το κυριότερο, ενώ ταυτόχρονα ήρθε και το αποτέλεσμα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την προσπάθεια μας».
Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) - Νικητής Ομάδας Α
«Κατάφερα σήμερα να κινηθώ ανταγωνιστικά καθώς ο ρυθμός μου στα δοκιμαστικά δεν ήταν και ο καλύτερος. Το διασκέδασα και ελπίζω το ίδιο να έκανε και ο κόσμος. Η Ανάβαση Κύμης, είναι μια από τις αγαπημένες μου αναβάσεις. Συγχαρητήρια σε όλους».
Γιάννης Γύζης (Renault Clio 1) - Νικητής Ομάδας Ε
«Εχω να αγωνιστώ από το 2018 και η αλήθεια είναι πως τα βρήκα λίγο δύσκολα χθες. Σήμερα κατάφερα να βρω τα πατήματα μου και να γίνω ένα με το αυτοκίνητο. Εν τέλει τα κατάφερα και ήρθε το αποτέλεσμα. Είχαμε μία όμορφη μάχη με όλους στην Ομάδα μου και είμαι σίγουρος πως ο κόσμος το απόλαυσε».
Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) - Νικητής Formula Saloon
«Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός θα έλεγα, χθες στα δοκιμαστικά είχαμε κάποια προβλήματα, κάναμε και μία ζημιά στο αμάξι αλλά εν τέλει τα καταφέραμε σήμερα που είναι ο κυρίως αγώνας. Είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα καθώς όπως ξέρετε η Κύμη είναι η αγαπημένη μου ανάβαση και λόγω του αδερφού μου. Ο αγώνας κύλησε ομαλά, λίγο στο τέλος μας τα χάλασαν κάποιες καθυστερήσεις αλλά όλα καλά. Εύχομαι και του χρόνου με υγεία».
Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 E30) - Νικητής Ιστορικών
«Όλα κύλησαν ομαλά και χαρήκαμε τον αγώνα. Καταφέραμε να κερδίσουμε, ενώ ταυτόχρονα διασκεδάσαμε πάρα πολύ στον αγώνα. Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα».