Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA, επιστρέφει η αγαπημένη μας homologation, που σημαίνει ότι κάθε εταιρεία για να συμμετέχει στο πρωτάθλημα WRC2 θα χρειάζεται να κατασκευάσει 25.000 «rally replicas» για να πάρει αγωνιστική έγκριση τύπου. Το νέο GR Yaris, λοιπόν, είναι ένα από αυτά. Βασίζεται σε μία πλατφόρμα, η οποία είναι μία μείξη της GA-B του κανονικού Yaris και της GA-C της νέας Corolla, γι’ αυτό και στον πίσω άξονα φέρει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, GR-FOUR 4WD, προέρχεται από το RAV4 και προσφέρει τρεις επιλογές, τη Normal, που έχει κατανομή ισχύος 60:40 μπροστά/πίσω, τη Sport, που έχει κατανομή ισχύος 30:70 και την Track, με κατανομή ισχύος 50:50. Το GR Yaris κινείται από ένα καινούργιο τρικύλινδρο 1.6lt turbo, απόδοσης 261Ps και 36kgm ροπής. Έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι παρόμοιων προδιαγραφών με αυτών της κατηγορίας WRC2 (R5) και το κιβώτιο είναι εξατάχυτο μηχανικό. Το GR Yaris κάνει τα 0-100km/h σε 5,5sec, έχοντας τελική ταχύτητα 230km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Το βάρος του ανέρχεται στα 1.280kg χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών, όπως το αλουμινένιο καπό, οι πόρτες και ο ανθρακονημάτινος ουρανός. Διαθέτει bodykit με φουσκωμένα φτερά, νέους προφυλακτήρες, μεγάλες ζάντες, αεροτομή, διαχύτη και διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Για την πέδηση φροντίζουν τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 356mm και διπίστονες πίσω με δίσκους 297mm. Η κατασκευή του θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, όπου υπάρχει ειδική γραμμή συναρμολόγησης για τα GR αυτοκίνητα. Οι παραδόσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, θα είναι πολύ ακριβό, αλλά δεν πειράζει, μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι.