Το Model S Plaid της Tesla με τους 1.020 ίππους μπορεί να είναι περισσότερο γνωστό για την αστραπιαία επιτάχυνση του (0-100Km/h σε 1,99sec) και τους χρόνους που επιτυγχάνει στο 400άρι (9,23sec στα 402m), όμως φαίνεται ότι οι εκπληκτικές επιδόσεις στην ευθεία δεν είναι το μόνο πράγμα για το οποίο είναι ικανό. Το μεγάλο αφεντικό της Tesla, Elon Musk αποκάλυψε αργά το βράδυ της Πέμπτης ότι «ένα πλήρως εργοστασιακό Model S Plaid σημείωσε χρόνο γύρου 7:35,579 στο Nurburgring Nordschleife, σπάζοντας το ρεκόρ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής.
Ο χρόνος αυτός είναι ταχύτερος κατά 7 δευτερόλεπτα από τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής, την Porsche Taycan Turbo των 671 ίππων, η οποία τον Αύγουστο του 2019 είχε σημειώσει ταχύτερο χρόνο 7:42. O CEO της Tesla δημοσίευσε Tweet στο Tweeter αποκαλύπτοντας έναν επιπλέον χρόνο στα 7:30,909 όμως αυτό δεν επιβεβαιώθηκε από την Γερμανική πίστα καθώς σε αυτήν την προσπάθεια χρησιμοποιήθηκε η παλιά μέθοδος χρονομέτρησης, η οποία εξαλείφει τη μικρή ευθεία μεταξύ των στροφών 13 και 14. Ο χρόνος που επισημοποιήθηκε από το Nurburgring Nordschleife, επιβεβαιώθηκε και από τον Σουηδό οδηγό αγώνων Andreas Simonsen. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την πλήρη χάραξη της πίστας είχε μέση ωριαία ταχύτητα τα 164.615km/h.
Ο Musk σε ένα επόμενο tweet υποσχέθηκε ότι η επόμενη προσπάθεια της Tesla θα γίνει με ένα αρκετά βελτιωμένο Model S Plaid με ελαφρωμένο εσωτερικό, πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, carbon φρένα και αγωνιστικά ελαστικά.
Το απόλυτο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring κατέχει φυσικά η Porsche 919 Hybrid Evo με χρόνο 5:19.546, ενώ το ταχύτερο αυτοκίνητο που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια είναι το αγωνιστικό Volkswagen ID.R με χρόνο 6:05.336. Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Ring είναι η Mercedes-Benz AMG GT Black Series, η οποία σημείωσε χρόνο γύρου 6:43,61 το 2020.