Το Subaru Outback θα παραμείνει και αυτό πιστό στην παράδοση της Subaru, έχοντας μπόξερ κινητήρα των 2.5lt, αλλά και το διαχρονικό all-wheel drive της εταιρείας. Ο επίπεδος τετρακύλινδρος 2.5lt θα είναι φυσικής πνοής, έχοντας όμως το 90% των εξαρτημάτων του σχεδιασμένα από την αρχή και θα συνδυάζεται με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, CVT, το Lineartornic.
Αν και η ιπποδύναμη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα από την Subaru, εκτιμάται ότι θα είναι παραπλήσια με την αμερικάνικη έκδοση, δηλαδή στα 182Ps με 24kgm ροπής. Το σύστημα τετρακίνησης θα διαθέτει torque vectoring για μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.
Το νέο Outback χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SGP, η οποία έχει κατά 70% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, έχοντας κατά 40% βελτιωμένη την ακαμψία στο σημείο έδρασης της μπροστινής ανάρτησης και κατά 100% πιο άκαμπτο στην εμπρός πλευρική κάμψη και στην ακαμψία του πίσω υποπλαισίου.
Η καμπίνα έχει καλύτερη ηχομόνωση, χάρη στο πιο παχύ μπροστινό τζάμι, αλλά και στα καλύτερα ηχομονωτικά υλικά. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 11,6in, με πολλές δυνατότητες, όπως over the air αναβαθμίσεις, Android Auto και Apple CarPlay.
Το Outback είναι εξοπλισμένο με κάμερα αναγνώρισης προσώπων, πράγμα που σημαίνει πως θα αναγνωρίζει τον εκάστοτε οδηγό και αντίστοιχα θα ρυθμίζει το κάθισμα τους καθρέφτες, αλλά και τον κλιματισμό του.
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Outback χάρη στα στοιχεία που έδωσε η Subaru, θα είναι κάτι παραπάνω από καλές, αφού διαθέτει 213mm απόσταση από το έδαφος, 19,7ο γωνία προσέγγισης, 22,6ο γωνία διαφυγής και 21ο γωνία ράμπας. Παράλληλα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα X-Mode, με τις επιλογές snow/dirt και snow/mud, οι οποίες ρυθμίζουν αντίστοιχα την απόκριση του κινητήρα και την κατανομή της δύναμης που καταλήγει στους τροχούς.