Ο ιδιοκτήτης της SSC North America, Jerod Shelby είχε δηλώσει πως θα γινόταν επανάληψη της πρώτης προσπάθειας για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας όταν προέκυψαν αρκετές αμφιβολίες για το αποτέλεσμα που είχε πετύχει η ομάδα του.
Το ρεκόρ μπορεί να μην έχει πιστοποιηθεί ακόμα επίσημα, αλλά αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκαν τρία διαφορετικά όργανα τηλεμετρίας κατασκευασμένα από την Racelogic, την Life Racing και την IMRA, από την πρώτη προέρχεται το V-BOX και από την δεύτερη το Garmin. Η SSC North America αυτή την φορά δεν χρησιμοποίησε επαγγελματία οδηγό, αλλά τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, τον Dr. Larry Calpin, με το αυτοκίνητο να έχει προδιαγραφές ίδιες με το παραγωγής και να χρησιμοποιεί Michelin Pilot Sport Cup 2 και καύσιμο E85, κάτι που χρησιμοποιούν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές σε αντίστοιχες δοκιμές.
Η δοκιμή έγινε προς δύο κατευθύνσεις, μια προς τον νότο όπου η τελική ήταν στα 460,4km/h και μία προς τον βορρά, που έφτασε τα 450,1km/h με τον μέσο όρο να είναι στα 455,3km/h.
Ο Dr. Larry Calpin μάλιστα, δήλωσε πως είναι ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα και θέλει να επιστρέψει για να σπάσει το φράγμα των 300mph.