Σε μία αγορά που βομβαρδίζεται συνεχώς από την έλευση ολοένα και περισσότερων SUV και Crossovers, είναι πραγματικά αναζωογονητικό να βλέπουμε ένα καινούριο μικρό hot-hatch. Η Hyundai, επεκτείνει την N οικογένεια της, μετά το i30N -και το Kona N που αναμένεται μέσα στο 2021- με την προσθήκη του μικρού γρήγορου supermini i20N που θα αποτελέσει την κορυφή της γκάμας του νέου i20 και θα έρθει αντιμέτωπο με το Ford Fiesta ST και το VW Polo GTI. Η επίσημη παρουσίαση του μικρού hot-hatch απέχει μερικές βδομάδες, όμως η Hyundai μας «κρατάει ζεστούς» με μερικές νέες φωτογραφίες και ορισμένες επιπλέον τεχνικές πληροφορίες.
Ο ανανεωμένος 1.6T-GDi κινητήρας θα αποδίδει 204Ps με 28kgm ροπής και θα συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το προαιρετικό Performance Pack θα διαθέτει μπλοκέ διαφορικό. Το γρήγορο supermini της Hyundai θα ζυγίζει λιγότερο από 1.200kg με την επιτάχυνση 0-100km/h να απαιτεί 6,7sec και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 230km/h. Μάλιστα, οι μηχανικοί της Hyundai έχουν εξελίξει το σύστημα τροφοδοσίας προκειμένου να έχει ελάχιστο turbo-lag και επαρκή ισχύ μέχρι τις 6.000rpm.
Το i20 N ξεχωρίζει χάρη στο επιθετικό του bodykit με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, το πίσω diffuser με τις μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης, τις ζάντες των 18in με ελαστικά Pirelli P Zero διάστασης 215/40 και τα μεγάλα φρένα που περιλαμβάνουν αεριζόμενους δίσκους 320mm μπροστά με κόκκινες δαγκάνες.
Η ανάρτηση του i20 N αποτελείται από ειδικά εξελιγμένα γόνατα MacPherson και στον πίσω άξονα βρίσκεται ένας ενισχυμένος ημιάκαμπτος άξονας. Πίσω από τα καθίσματα θα υπάρχει η επιλογή για (πίσω) μπάρα θόλων -όπως και στο i30 N-, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν νέα bucket καθίσματα, νέες σπορ επενδύσεις και διαφορετικό τιμόνι που θα παρέχει άμεση πρόσβαση στα προγράμματα οδήγησης N Grin Control System. Περισσότερα για το Hyundai i20 N θα μάθουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες καθώς πλησιάζουμε προς την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.