
Abarth 600e
Πότε έρχεται: 2ο τετράμηνο
Το ηλεκτρικό SUV επιδόσεων της Abarth θα το υποδεχτούμε προς το καλοκαίρι και θα διατεθεί στις εκδόσεις Turismo και Scorpionissima. Ο έντονα σπορ χαρακτήρας αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του Abarth 600e τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, ενώ αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ ο «σκορπιός». Το 600e Turismo εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 240Ps, ενώ το Scorpionissima θα διαθέτει 282Ps, εξασφαλίζοντάς τους κορυφαίες επιδόσεις.
Το Scorpionissima επιταχύνει στα πρώτα 100km/h σε 5,85sec και το Turismo σε 6,24sec, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 200 km/h και η αυτονομία φτάνει έως τα 334km στον κύκλο WLTP. Και τα δύο μοντέλα της Abarth διαθέτουν μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης της Alcon. Η κορυφαία έκδοση 600e Scorpionissima θα παραχθεί σε 1.949 μονάδες και αποκλειστικά σε μωβ απόχρωση (Hypnotic Purple).
Audi Q5
Πότε έρχεται: 2o εξάμηνο
Το νέο Αudi Q5 είναι το σημαντικότερο μοντέλο της Audi για το 2025. Βασίζεται στην νέα πλατφόρμα PPC και έχει μήκος 4,72m (+35mm), ενώ έρχεται με νέα εμφάνιση, αναβαθμισμένο τεχνολογικό και ποιοτικό επίπεδο, αλλά και με νέα γκάμα κινητήρων. Εξωτερικά διακρίνεται για τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED Matrix και την ανασχεδιασμένη και πιο επιθετική singleframe μάσκα.
Στο εσωτερικό συναντάμε υψηλά στάνταρ ποιότητας και τεχνολογίας σε ένα πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό, που υιοθετεί τη νέα διάταξη του panoramic display με τις 3 οθόνες. Αυτό αποτελείται από το Virtual Cockpit με διαγώνιο 11,9in, το τελευταίας γενιάς σύστημα MMI με οθόνη αφής 14,5in και την 10,9in οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό, ενώ επιπλέον διαθέτει και σύστημα HUD επαυξημένης πραγματικότητας. Οι χώροι αναμένονται αντάξιοι των μεγάλων του διαστάσεων, με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 520lt.
Το νέο Audi Q5 θα προσφέρεται με τον 2.0TFSI κινητήρα των 204 ίππων (σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις), ενώ με ίδια απόδοση θα προσφέρεται και στην diesel έκδοση με τον 2.0ΤDI κινητήρα, η οποία είναι τετρακίνητη. Η κορυφαία έκδοση SQ5 τροφοδοτείται από τον 3.0TFSI V6 κινητήρα και αποδίδει 367Ps, ενώ όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το S-tronic αυτόματο κιβώτιο.
BMW X3
Πότε έρχεται: Άμεσα διαθέσιμη
Η τέταρτη γενιά της BMW X3 θα αποτελέσει το πιο σημαντικό νέο μοντέλο για την BMW μέσα στο 2025. Η νέα X3 διαθέτει νέα σχεδιαστική γλώσσα, η οποία συναντάται στην μεγάλη μάσκα στο μπροστινό μέρος, στις πλαϊνές ποδιές και στις δυναμικές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα. Ανήκει στην κατηγορία D-SUV, με το μήκος να είναι πλέον στα 4,75 μέτρα (+34mm). Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον οδηγό, ενώ η οθόνη BMW Curved Display, το BMW Interaction Bar, το τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και ο νέας σχεδίασης επιλογέας είναι τα καθοριστικά στοιχεία της σύγχρονης σχεδίασης.
Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2lt της νέας X3 20 xDrive αποδίδει ισχύ 208Ps, ενώ ο δίλιτρος diesel κινητήρας της X3 20d xDrive αποδίδει 197Ps. Επίσης, η plug-in hybrid έκδοση 30e xDrive αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2lt που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τα 299Ps.
Η νέα BMW X3 M50 xDrive διαθέτει τον ισχυρότερο 3lt εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο M Performance με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και μέγιστη απόδοση 398Ps. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων Steptronic. Tον Μάρτιο θα κάνει την εμφάνισή της και η νέα BMW 2 Series Gran Coupe που βασίζεται στην νέα σειρά 1 F70 και θα διατίθεται με κινητήρες από 150Ps έως και 300Ps.
Citroen C5 Aircross
Πότε έρχεται: 2o εξάμηνο
Το νέο Citroen C5 Aircross αναμένεται να έρθει με πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Η πιο αιχμηρή σχεδιαστική του προσέγγιση και οι όμορφες στιλιστικές λεπτομέρειες αποτελούν τα βασικά στοιχεία διαφοροποίησής του από την υπάρχουσα γενιά, ενώ είναι και μεγαλύτερο κατά 15cm. Το νέο C5 Aircross θα βασιστεί στην νέα πλατφόρμα STLA-Medium που χρησιμοποιεί η Citroen για πρώτη φορά, κάτι που σημαίνει πως θα έρθει με την ευρεία γκάμα κινητήρων που χαρακτηρίζει και τις υπόλοιπες προτάσεις του ομίλου Stellantis, δηλαδή με ήπια υβριδικές, Plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Cupra Raval
Πότε έρχεται: Tέλη του 2025
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Βαρκελώνη, το Raval είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την γκάμα της Cupra μετά από τις προσθήκες των Tavascan και Terramar. Το Raval είναι το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Cupra και έρχεται ως ένα αστικού χαρακτήρα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να βάλει έντονο συναίσθημα στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Με μήκος στα 4,03m, όμορφη σχεδίαση με σπορ στοιχεία, αλλά και σπορ χαρακτήρα, το Raval έρχεται να αποτελέσει το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της μίνι κατηγορίας. Εχέγγυο για τον μπριόζικο χαρακτήρα του αποτελεί ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 226 ίππων που το τροφοδοτεί, με την επιτάχυνσή από στάση στα 100km/h να απαιτεί 6,9sec.
Dacia Bigster
Πότε έρχεται: 2ο εξάμηνο
Το Dacia Bigster κατατάσσεται στην κατηγορία των C-SUV, με μήκος 4,57m. Ξεχωρίζει αμέσως με την επιβλητική και μυώδη εμφάνισή του, με την Dacia να διατηρεί το σήμα «Υ» στα μπροστινά και πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν LED τεχνολογία. Υπάρχει η δυνατότητα για διχρωμία στο αμάξωμα, καθώς ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το πακέτο με την μαύρη οροφή. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 667lt, προσφέροντας ευρυχωρία και εργονομία. Ανάλογα με το πακέτο, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διάμετρο 7in ή 10in, ενώ η Dacia δίνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών πακέτων για το πού θα τοποθετηθεί η κονσόλα 10in για το infortainment.
Για να ικανοποιήσει τους πελάτες της, η Dacia προσφέρει επίσης πακέτα για τον τύπο επένδυσης των καθισμάτων, καθώς και πανοραμική ηλιοροφή, διζωνικό κλιματισμό και καλύτερη ηχομόνωση της καμπίνας. Το νέο Dacia Bigster θα προσφέρεται ως υβριδικό μοντέλο με την έκδοση Hybrid 155, καθώς και με δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης: 1.0Tce Eco-G των 100Ps και 1.0Tce των 130Ps. Επίσης, θα διατίθεται τόσο με κίνηση στους δύο τροχούς όσο και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, ενώ ανάλογα με τον κινητήρα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ή με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Fiat Grande Panda
Πότε έρχεται: 1ο εξάμηνο
Το Fiat Grande Panda εκφράζει την καινούργια σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας, συνδυάζοντας στοιχεία από το Panda του 1980 και από το σήμερα. H εμφάνισή του σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητη χάρη στα τονισμένα φτερά, αλλά και με τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί το μπροστινό και πίσω μέρος, με τα digital pixel φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω. Με μήκος ακριβώς στα 4 μέτρα (3,99m), ανήκει στην κατηγορία των B-SUV και βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα έχουν διάμετρο 10in και 10,25in αντίστοιχα, ενώ η καμπίνα διατηρεί το κλασσικό layout σε μία πιο μοντέρνα προσέγγιση.
Το νέο Grande Panda θα είναι διαθέσιμο μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό και θα φέρει μπαταρία χωρητικότητας 44kWh, με αυτονομία 320km, ενώ η ισχύς του θα αγγίζει τους 113 ίππους. Η τιμή του δεν θα ξεπερνάει τα 25.000 ευρώ, ενώ στο μέλλον θα εξοπλιστεί με υβριδικό σύστημα και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ford Capri
Πότε έρχεται: Δεκέμβριος 2024
Μετά το Puma, η Ford αναβιώνει άλλο ένα ιστορικό όνομα του παρελθόντος, αυτή τη φορά με τη μορφή ενός ηλεκτρικού SUV της μεσαίας κατηγορίας, με μήκος στα 4,63m. Το Capri είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της «blue oval» και ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή του εμφάνιση και τον σπορ χαρακτήρα του, ενώ κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αποτελεί η κουπέ λογική σχεδίασης που ακολουθεί. Το εσωτερικό του νέου εκφράζει έναν premium και σύγχρονο χαρακτήρα με σπορ αναφορές και πλούσιο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας οθόνη αφής 14,6in για το infotainment, το οποίο ενσωματώνει το κορυφαίο λειτουργικό σύστημα SYNC Move της Ford. Το Capri διακρίνεται επίσης για τα κορυφαία επίπεδα χώρων που προσφέρει στους επιβάτες και τις αποσκευές τους (σ.σ. με όγκο έως και 572lt), αλλά και για την πρακτικότητα της καμπίνας του.
Είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με την βασική πισωκίνητη έκδοση να εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 286Ps και με μπαταρία 77kWh, χαρίζοντάς του ηλεκτρική αυτονομία έως 627km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 340Ps και μπαταρία 79kWh και έχει αυτονομία έως 560km.
Ford Puma Gen-E
Πότε έρχεται: 1ο τρίμηνο του 2025
Το ηλεκτρικό Puma Gen-E συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τη νέα «εξηλεκτρισμένη» γκάμα της Ford. Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma Gen-E αποτυπώνει το πνεύμα της τελευταίας γενιάς του μοντέλου με πινελιές που το καθιστούν πιο ξεχωριστό και αεροδυναμικό. Μία τολμηρή σχεδίαση τύπου «ασπίδας» αντικαθιστά τη συμβατική μάσκα στο εμπρός μέρος, διαμορφώνοντας έτσι ένα φρέσκο προσωπείο που αντλεί έμπνευση από την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E.
Στο εσωτερικό του Puma Gen-E, η καθαρή και σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζεται, με δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από τον οδηγό, προκειμένου ο τελευταίος να έχει πάντα τον έλεγχο. Το infotainment τελευταίας γενιάς SYNC 4 της Ford διαθέτει σύστημα πλοήγησης που είναι συνδεδεμένο στο cloud για να μπορεί το Puma Gen-E να κινείται άνετα στην πόλη, ενώ την ίδια στιγμή, χάρη στα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, οι εφαρμογές και οι πληροφορίες συγχρονίζονται μεταξύ των smartphone των επιβατών και του αυτοκινήτου χωρίς τη χρήση καλωδίων. Oι χώροι αναμένονται πολύ καλοί όπως και στις συμβατικές του εκδόσεις, ωστόσο το καινοτόμο σύστημα MegaBox μετατρέπεται σε GigaBox για το Puma Gen-E με τον επιπλέον αυτόνομο χώρο κάτω από ο δάπεδο να αυξάνει τη συνολική χωρητικότητα στα 574lt, ενώ διαθέτει και επιπλέον χώρο στο εμπρός καπό χωρητικότητας 43lt.
Την κίνηση που αναβαθμίζει τον οδηγικό χαρακτήρα του Puma προσφέρει ένας ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος εξασφαλίζει επίσης εντυπωσιακή αποδοτικότητα που ανέρχεται σε μόλις 13,1 kWh/100 km. Το νέο Puma Gen-E μπορεί να διανύσει έως και 376 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, έτσι ώστε τα μακρινά ταξίδια να είναι εφικτά. Στην πόλη, η αυτονομία φτάνει τα 523 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί επαναφόρτιση για αρκετές ημέρες στο πλαίσιο των αστικών μετακινήσεων των πελατών.
Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά, ενώ η απρόσκοπτη επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα και η ταχύτερη απόκριση του τιμονιού προσφέρουν χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο Puma ST, αλλά σε ηλεκτρική μορφή.
Hyundai Inster
Πότε έρχεται: Ιανουάριος 2025
Η Hyundai θα ρίξει στην αρένα των αστικών ηλεκτρκών μοντέλων το νέο της Inster, ένα αυτοκίνητο που αντικατοπτρίζει την εξέλιξη του Casper, το οποίο πραγματοποιεί καλή πορεία στην αγορά της Κορέας που διατίθεται ως συμβατικό. Το Inster των 3,82m έρχεται με την νεανική και εμπνευσμένη του σχεδίαση να θέσει νέα πρότυπα όσον αφορά την οδήγηση, την τεχνολογία και τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, επαναπροσδιορίζοντας αυτά που περιμένει κανείς από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Στο εσωτερικό παρέχει προηγμένες τεχνολογίες και άνεση, χάρη σε ένα μοντέρνο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μία οθόνη αφής infotainment με πλοήγηση 10,25 ιντσών και μία βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας σχεδιασμένης να δημιουργεί μεγαλύτερη αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας.
Το Inster προσφέρει επίσης και μεγάλες δόσεις πρακτικότητας, με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς να αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και να είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Όσον αφορά στις διαθέσιμες εκδόσεις του, το Inster θα έρθει με δύο επιλογές. Η πρώτη εφοδιάζεται με μπαταρία 42kWh και αποδίδει 97Ps, ενώ η δεύτερη έχει μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 49kWh και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 115Ps, με την ηλεκτρική αυτονομία να ανέρχεται στα 300km στην πρώτη και στα 355km στη δεύτερη περίπτωση.
KIA EV3
Πότε έρχεται: Δεκέμβριος 2024
Το νέο KIA EV3, που θα λανσαριστεί στη χώρα μας άμεσα, θα αποτελέσει πιθανότατα ένα από τα πιο hot μοντέλα της αγοράς για το 2025, κλέβοντας τις εντυπώσεις αρχικά μέσω της ιδιαίτερης εμφάνισής του, που παραπέμπει στο εντυπωσιακό EV9. Το μήκους 4,3m ΕV3 συνδυάζει τον μοναδικό σχεδιασμό με καινοτόμα τεχνολογία και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV. To εσωτερικό του ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο των νέων μοντέλων της KIA, με το ψηφιακό πάνελ να περιλαμβάνει δύο οθόνες 12,3in, ενώ διακρίνεται επιπλέον για την ποιότητα κατασκευής του και την νεανική του υπόσταση, ενώ προσφέρει παράλληλα και πολύ καλά επίπεδα χώρων, αναλογικά με τις διαστάσεις του, όπως μαρτυρά ο χώρος αποσκευών, χωρητικότητας 460lt.
Το EV3 προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 58,3kWh και απόδοση 204Ps, με αυτή την έκδοση να έχει αυτονομία 436km. Η επόμενη έκδοση, με τη μεγαλύτερη μπαταρία (Long Range) των 81,4kWh, διατίθεται τόσο στο πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο Earth, αλλά και στην σπορτίφ έκδοση GT-Line, που αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αστικού μοντέλου της KIA. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο ίδιος σε κάθε περίπτωση (204Ps), ωστόσο μέσω της μεγαλύτερης μπαταρίας του, το EV3 Long Range προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 605km.