Στις αρχές του έτους ο διάσημος stuntman και οδηγός αγώνων, Ken Block, ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η συνεργασία του με την Ford, έπειτα από 11 χρόνια και δεκάδες εκατομμύρια views στο YouTube. Ως εκ τούτου, o Αμερικανός δεν χρειάζεται κάποια από τα custom αυτοκίνητα της Ford και θέλει να τα ξεφορτωθεί με το αζημίωτο φυσικά. Ο λόγος για δύο από τα αυτοκίνητα που έχουν γίνει γνωστά από τις σειρές Gymkhana και ένα εξαιρετικά σπάνιο homologation special της Ford.
2011 Ford Fiesta ST “GYM3”
Το Fiesta ST “GYM 3” είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο που τα ξεκίνησε όλα. Κατασκευάστηκε αποκλειστικά για χρήση στο τρίτο μέρος της σειράς Gymkhana που ξεπέρασε τα 60 εκατομμύρια προβολών. Το widebodykit αμάξωμα κρύβει έναν κινητήρα της Olsbergs Motorsport Evolution που έχει potential για 850 ίππους, περιορίστηκε όμως στα 600Ps για καλύτερο έλεγχο στα stunts από τον Ken Block. Αποτελεί το πρώτο προϊόν της πολυετούς συνεργασίας του Αμερικανού με την Ford , επιταχύνει στα πρώτα 100km/h σε μόλις 1,9-2sec, χάρη στην ειδικά εξελιγμένη μετάδοση της Olsbergs που χρησιμοποιεί ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο με casing από μαγνήσιο (Olsbergs MSE Maktrak).
2013 Ford Fiesta ST “RX43”
Περνάμε στο αυτοκίνητο που πρωταγωνίστησε στα Gymkhana Six, Gymkhana Eight και στο ξεχωριστό film “Terrakhana” του 2017. Το RX43 είναι το Fiesta που γνωρίσαμε και στην Ελλάδα στο Ελληνικό Gymkhana στο Μαραθώνα το 2016. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο από το αγωνιστικό τμήμα της M-Sport, με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με μηχανικά μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω και εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο κατασκευασμένο από την Sadev. Ο δίλιτρος EcoBoost κινητήρας είναι εξελιγμένος από την πασίγνωστη -στο χώρο των αγώνων- Γαλλική εταιρεία Pipo Moteurs και χάρη στο σύστημα διαχείρησης της Pectel και την τουρμπίνα της Garrett που δουλεύει με πίεση 3,1bar, αποδίδει «μόλις» 600Ps με περιοριστικό στόμιο στην εισαγωγή. Χωρίς τους περιορισμούς υπολογίζεται γύρω στα 850Ps. Το Fiesta ST “RX43” ήταν το αυτοκίνητο που χάρισε στον Block την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, ενώ «τα έβαλε» και με το μονοθέσιο του Lewis Hamilton!
1986 Ford RS200
To Ford RS200 είναι ίσως το πιο ξεχωριστό μοντέλο της συλλογής του Block. Όταν το αγόρασε το 2017 ανέφερε ότι αποτέλεσε ένα “Dream Car” και πως θα μπορούσε να μην είναι όταν μιλάμε για ένα από τα 200 αυτοκίνητα που κατασκεύασε συνολικά η Ford για να λάβει την αγωνιστική ομολογκασιόν για να συμμετέχει το αυτοκίνητο στη θρυλική Group B εποχή του WRC. Ο κινητήρας των 2,1lt αποδίδει πάνω από 700 ίππους και το custom αμάξωμα έχει εξελιχθεί από την Hoonigan Racing.
Η διαχείριση της δημοπρασίας των αυτοκινήτων γίνεται από την LBI Limited και αν κάποιος θέλει να τα δει από κοντά θα πρέπει να πετάξει μέχρι το Michigan των ΗΠΑ και να επισκεφθεί τον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας.