Σχεδιασμένο από το στούντιο της εταιρείας στη Σαγκάη, το πιο μικρό μοντέλο της MG έρχεται με φρέσκο σχεδιασμό, σαφείς επιρροές από τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας, και πλήρως υβριδική τεχνολογία Hybrid+ που δεν συναντάται στην κατηγορία του B-segment.
Σχεδιαστικά, το hatchback θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το MG4, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, όπου είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στη μεγάλη μάσκα, τους επιθετικούς προβολείς και το δυναμικό spoiler στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Το MG3 είναι ένα από τα μεγαλύτερα supermini της κατηγορίας, με μήκος στα 4,11m, πλάτος 1,80m και μεταξόνιο 2,57m, δίνοντας μία πολύ φιλόξενη καμπίνα για 4 επιβάτες. Tα 293lt του χώρου αποσκευών κινούνται στον μέσο όρο της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης.
Πλήρες ακόμα και στην βασική έκδοση
Το εσωτερικό θυμίζει ομοίως άλλα μοντέλα της MG, με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλό σημείο συγκριτικά με την κατηγορία, καθώς παρά τη χρήση των σκληρών πλαστικών, το φινίρισμα και η συναρμογή είναι ιδιαίτερα προσεγμένα. Το flat-bottom τιμόνι είναι μία περίεργη επιλογή για την κατηγορία, κάτι που δεν ισχύει για τις διπλές οθόνες που συναντάμε ακόμα και σε premium προτάσεις.
Η οθόνη μπροστά από τον οδηγό έχει διαγώνιο 7in και παρέχει πληθώρα ενδείξεων με εύκολο και ευανάγνωστο τρόπο, ενώ μία μεγαλύτερη 10,25in στο κέντρο του ταμπλό δίνει τις επιλογές για το infotainment με πολύ καλύτερο μενού και εικονίδια απ’ ότι έχουμε δει στο entry-level μοντέλο της MG στην B-SUV κατηγορία, το ZS.
Και εδώ συναντάμε παραδοσιακοί διακόπτες που ενισχύουν την εργονομία, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού ακόμα και από την έκδοση Excite είναι ιδιαίτερα πλούσιο περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων συνδεσιμότητα smartphone με Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχείων, θύρες USB, Adaptive Cruise Control, πολυλειτουργικό τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος και την σουίτα συστημάτων ασφαλείας MG Pilot που περιλαμβάνει τα Forward Collision Warning, Lane Keep Assist, Traffic Jam Assist κ.α.
True Hybrid
Πηγή του υβριδικού συστήματος αποτελεί ένας 1,5lt βενζινοκινητήρας που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και αποδίδει 102Ps, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136Ps. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 195 ίππους, καθιστώντας το ως το πιο δυνατό υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας B-Segment. Αυτό επιβεβαιώνεται ξεκάθαρα και από τις πολύ καλές επιδόσεις του μοντέλου που χρειάζεται 8sec για να επιταχύνει στα πρώτα 100km/h, ενώ για την μέτρηση ρεπρίζ των 80-120km/h, χρειάζεται 5sec.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83kWh με τάση 350V και δύναται να φορτίζει είτε μέσω του κινητήρα είτε μέσω της πέδησης του αυτοκινήτου κάνοντας χρήση μιας γεννήτριας. Το υβριδικό σύστημα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα οδήγησης EV (κίνηση μόνο με ηλεκτρική ισχύ), Series (ο κινητήρας λειτουργεί τη γεννήτρια, που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα), Series and Charge (παρόμοια με τη προηγούμενη, αλλά φορτίζει την μπαταρία αν αυτή είναι άδεια και οι απαιτήσεις κίνησης είναι χαμηλές), Drive and Charge (ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας) και Parallel (τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς).
Το MG3 Hybrid+ προσφέρεται στη χώρα μας σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Excite με κόστος 19.950 ευρώ, Exclusive με τιμή 21.450 ευρώ και Luxury με τιμή 22.950 ευρώ. Στις προαναφερθείσες τιμές έχει συνυπολογιστεί έκπτωση 500 ευρώ που θα ισχύσει για τους πρώτους μήνες διάθεσης του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά.