Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο είδε τα φώτα της δημοσιότητας να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurburgring. Παρά το βαρύ καμουφλάζ του, είναι αρκετά ορατή η μεγάλη γρίλια στο μπροστά μέρος, η οποία φαίνεται πως θα καλύπτει την μάσκα του μοντέλου από άκρη σε άκρη.
Το πίσω μέρος μοιάζει να είναι λίγο πιο συμβατικό σε εμφάνιση σε σχέση με το μπροστά, με φώτα LED, κρυμμένη απόληξη για την εξάτμιση και μια διακριτική αεροτομή. Το C-Pillar είναι φαρδύ με κλίση προς τα εμπρός, με την επιμηκυμένη έκδοση να έχει και ένα έξτρα παράθυρο στο σημείο αυτό.
Το νέο Sportage θα βγει σε δύο εκδόσεις, μια των πέντε θέσεων και μια επιμηκυμένη των επτά, ενώ στις φωτογραφίες βλέπουμε το πενταθέσιο πρωτότυπο.
Τα κινητήρια σύνολα που αναμένεται να χρησιμοποιηθούν παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον, αφού θα είναι ένα υβριδικό σύνολο των 1.6lt με 230Ps απόδοση, ένα PHEV, πάλι στα 1.6lt με 180Ps, το οποίο θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία των 13,8kWh, με την αυτονομία της να του επιτρέπει να κάνει 45km ως ηλεκτροκίνητο. Και οι δύο αυτές εκδόσεις θα αντικαταστήσουν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις σε Ευρώπη και Ασία. Οι δύο αυτές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν ένα ειδικά εξελιγμένο και νέο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων και θα έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Για την αγορά της Βορείου Αμερικής, θα διατίθεται ένας άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας των 2.5lt, που θα αποδίδει 190Ps και 24,5kgm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων.
Η επίσημη παρουσίαση του νέου Sportage θα γίνει τον Απρίλιο του 2021, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022.