Η Škoda Auto παρουσίασε τη νέα της εταιρική της ταυτότητα ως μέρος της γενικότερης στρατηγικής "NEXT LEVEL-ŠKODA STRATEGY 2030". Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής ταυτότητα (CI). Επιπλέον, η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία, επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Η Škoda Auto σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα. Το Vision 7S concept παρέχει μία πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Škoda στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030. Για να υποστηρίξει αυτή τη νέα στρατηγική, η Škoda Auto θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Škoda Auto Klaus Zellmer τόνισε: «Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα στην ιστορία της Škoda Auto. Αποκαλύπτουμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου λογότυπου και της νέας της εταιρικής ταυτότητας. Mε το πρωτότυπο Vision 7S, δίνουμε μία συγκεκριμένη πρώτη εικόνα από ένα εντελώς νέο μοντέλο της Škoda το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των αυτοκινήτων μας και της πελατειακής μας βάσης. Επίσης, επιταχύνουμε τη στρατηγική μας για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και θα λανσάρουμε τρία επιπλέον αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026, με ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ακολουθούν στη σειρά. Επιπρόσθετα, θα επενδύσουμε συνολικά 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και ακόμα 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, διασφαλίζοντας έτσι τη μελλοντική βιωσιμότητα της εταιρείας και τις θέσεις εργασίας.
Ο Martin Jahn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Škoda Auto για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ, πρόσθεσε: «Μέσω της νέας εταιρικής ταυτότητας, προετοιμαζόμαστε για το ηλεκτρικό μέλλον και τοποθετούμε ξεκάθαρα την Škoda απέναντι στον εξωτερικό ανταγωνισμό, ενώ ταυτόχρονα κάνουμε ακόμα πιο διακριτή την θέση μας ανάμεσα στις άλλες μάρκες του Ομίλου Volkswagen. To Vision 7S είναι ο πρόδρομος της νέας μας σχεδιαστικής γλώσσας, η οποία θα επεκταθεί σε όλη την γκάμα των μοντέλων μας μέσα στα επόμενα χρόνια. Θα την χρησιμοποιήσουμε επίσης για να ενισχύσουμε την έλξη που ασκεί η μάρκα προς τους πελάτες μας. Με το νέο στιλ ανεβάζουμε την εταιρεία σε ένα νέο επίπεδο και την ευθυγραμμίζουμε με τις νέες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας, ιδίως σε ό,τι αφορά την εμπειρία του χρήστη, τη συνδεσιμότητα και τη συνολική αίσθηση ποιότητας που απολαμβάνει ο πελάτης».
Επιτάχυνση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση: Τρία νέα μοντέλα μέχρι το 2026 και πολλά ακόμα στη συνέχεια. Η Škoda Auto επιταχύνει σημαντικά την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση και θα λανσάρει τρία νέα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026. Εκτός από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, υπάρχουν σχέδια για ένα compact SUV και ένα οικογενειακό επταθέσιο. To πρωτότυπο Vision 7S, με αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα και μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 200 kW, δίνει μία πρώτη γεύση του επταθέσιου ηλεκτρικού SUV. Η Škoda Auto στοχεύει έως το 2030 το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στην Ευρώπη να είναι πάνω από 70% των πωλήσεών της. Κατά την φάση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, η μάρκα θα ενισχύσει την γκάμα των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα αποκαλύψει τη νέα γενιά του Superb μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους. Το ανανεωμένο Octavia θα ακολουθήσει μέσα στο 2024.
Škoda Vision 7S: Επταθέσιο SUV βασισμένο στην πλατφόρμα MEB με αυτονομία 600+ km.
Το VISION 7S αποτελεί μία εικονα που μας δίνει μία ακριβή προεπισκόπηση ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου της ŠKODA, ενώ ταυτόχρονα προβάλλει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV παρέχει τεράστιους χώρους για έως και επτά επιβάτες και πολυάριθμα πρακτικά χαρακτηριστικά Simply Clever. Τοποθετείται έτσι στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων αλλά και της πελατειακής βάσης της εταιρείας. Το πρωτότυπο αυτό βασίζεται στην πλατφόρμα Modular Electrification Kit (MEB) του Ομίλου Volkswagen και έχει μπαταρία 89 kWh. Η μπαταρία αυτή θα παρέχει αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα με βάση το πρότυπο WLTP.
Νέα γλώσσα σχεδιασμού, νέο λογότυπο και ενημέρωση της εταιρικής ταυτότητας.
Η ŠKODA AUTO δημιούργησε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα για την ηλεκτρική και ψηφιακή εποχή, η οποία θα κυκλοφορήσει σταδιακά από το επόμενο έτος και στα υπόλοιπα μοντέλα της. Η νέα αυτή σχεδιαστική προσέγγιση χαρακτηρίζεται από τις καθαρές και λιτές γραμμές, οι οποίες τονίζουν την απλότητα και αναδεικνύουν την ποιότητα των νέων μοντέλων της ŠKODA. Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου σχεδιασμού περιλαμβάνουν την καινούργια μάσκα, την οποία η εταιρεία ονομάζει Tech-Deck Face, καθώς και την χρήση βιώσιμων υλικών στο σαλόνι.
Το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας δεν χρησιμοποιεί πλέον τρισδιάστατα γραφικά. Αυτή είναι η απάντηση της ŠKODA σε μία αυξανόμενη μετατόπιση των δραστηριοτήτων του μάρκετινγκ και των ενδιαφερόντων του κοινού από την έντυπη στην ηλεκτρονική ενημέρωση. Η εταιρική ταυτότητα έχει επίσης αναθεωρηθεί ουσιαστικά. Για παράδειγμα, η ŠKODA AUTO θα χρησιμοποιεί πλέον δύο διαφορετικές πράσινες αποχρώσεις - Emerald και Electric Green - οι οποίες αντιπροσωπεύουν πιο ξεκάθαρα την οικολογία, τη βιωσιμότητα και την ηλεκτροκίνηση.
Φιλόδοξοι στόχοι βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα παραγωγής: Η ŠKODA AUTO είναι ένας ένθερμος υποστηρικτής της βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα παραγωγής. Για παράδειγμα η εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Στο Mladá Boleslav, η παραγωγή μπαταριών απευθείας στο εργοστάσιο εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις μεταφοράς, με την εταιρεία να χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά φορτηγά για το σκοπό αυτό. Από το 2030 και μετά, τα εργοστάσια στην Τσεχία και την Ινδία, θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ήδη το εργοστάσιο στο Vrchlabí πρωτοπορεί, όντας ουδέτερο σε εκπομπές CO2 από το 2020.
Η ŠKODA δεσμεύεται επίσης για τη βιωσιμότητα των προϊόντων της: Ένα ENYAQ iV χρησιμοποιεί 13 κιλά από ανακυκλωμένα πλαστικά τα οποία ανακτώνται από προφυλακτήρες ή θήκες μπαταριών στο τέλος της ζωής τους. Το ποσοστό ανακύκλωσης για τον χάλυβα που χρησιμοποιείται είναι στο 40% ενώ το ίδιο ποσοστό για το αλουμίνιο φθάνει το 60%. Τα πλαϊνά παράθυρα είναι κατασκευασμένα από 20% ανακυκλωμένο γυαλί. Στο σαλόνι, το ENYAQ iV επίσης τα καλύμματα καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από 40% παρθένο μαλλί και 60% ανακυκλωμένα μπουκάλια PET.
Ταυτόχρονα, η ŠKODA AUTO έχει ζητήσει υποστήριξη ενός Συμβουλευτικού Συμβουλίου Αειφορίας για την υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων της σε ό,τι σχετίζεται με την αειφορία. Τα πέντε διεθνώς αναγνωρισμένα και έμπειρα μέλη του συγκεκριμένου Συμβουλίου Αειφορίας παρέχουν νέα κίνητρα και προτάσεις για τα τρέχοντα και μελλοντικά σχέδια της εταιρείας που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Με αυτόν τον τρόπο προωθούν έναν πιο ευέλικτο και γόνιμο διάλογο για θέματα βιωσιμότητας μεταξύ της εταιρείας και των συνεργατών της.