Στην σημερινή διαδικτυακή συνέντευξη τύπου που έδωσε ο CEO του Groupe Renault, Luda de Meo, παρουσίασε το πλάνο που θα ακολουθήσει ο όμιλος, το προφίλ της κάθε μάρκας, όσο και να νέα μοντέλα που θα δούμε στο άμεσο μέλλον.
Τρεις φάσεις απαρτίζουν το πλάνο του ομίλου, τόσο σε επιχειρησιακό, όσο και σε χρονικό επίπεδο. Την αρχή θα την κάνει το Resurrection, όπως ονόμασαν την πρώτη φάση του πλάνου, που έχει σκοπό την οικονομική ανάσταση της εταιρείας μέχρι το 2023, από εκεί και πέρα, μόλις αποκτηθεί ικανή ρευστότητα, η εταιρεία θα μπορέσει να περάσει στη δεύτερη φάση που ονομάζεται Renovation και θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2025. Η φάση αυτή έχει να κάνει ξεκάθαρα με την πλήρη ανανέωση των μοντέλων των μαρκών της εταιρείας, με σκοπό φυσικά την κερδοφορία. Σκοπός της εταιρείας, όπως ανακοίνωσε ο de Meo δεν είναι ο όγκος των πωλήσεων, αλλά στο πως θα έρθει χρήμα στα ταμεία του ομίλου, προκειμένου να επενδυθούν σε νέες τεχνολογίες και σχέδια.
Και εδώ θα ξεκινήσει η τρίτη φάση του πλάνου ανάπτυξης, που ονομάζεται Revolution και αφορά την ανάπτυξη νέων μορφών κινητικότητας, όπως οι κυψέλες υδρογόνου, η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση.
Για να γίνουν πράξη όλα τα παραπάνω, θα γίνει μια πλήρης αναμόρφωση των προϊόντων του ομίλου. Θα μειωθούν από έξι σε τρεις οι πλατφόρμες των μοντέλων, ενώ οι διαθέσιμοι κινητήρες θα γίνουν τέσσερις αντί για οκτώ που υπάρχουν τώρα. Παράλληλα, θα μειωθεί ο χρόνος εξέλιξης των νέων μοντέλων, με συνολική διάρκεια από την αρχική σχεδίαση μέχρι την παραγωγή, τα τρία χρόνια.
Η Renault θα ενισχύσει την παρουσία της στο C Segment, αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά, αφού αυτή η κατηγορία έχει και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους σε σχέση με το A και B Segment. Όσων αφορά την Lada και την Dacia, από εδώ και πέρα θα χρησιμοποιούν μόνο μια πλατφόρμα, την CMF-B και τα διαθέσιμα αμαξώματα θα περιοριστούν στα 11 από τα 18 που είναι αυτή τη στιγμή. Από αυτές τις δύο μάρκες θα περιμένουμε επτά νέα μοντέλα για το C-Segment, τα οποία θα δούμε μέχρι το 2025.
Μέχρι λοιπόν το 2025, ο όμιλος θα παρουσιάσει 24 νέα μοντέλα, με τα μισά από αυτά να ανήκουν στο C και D Segment, ενώ τα δέκα από αυτά θα είναι ηλεκτρικά.
Επιπλέον, η Alpine θα αναλάβει τα σπορ μοντέλα του ομίλου, αλλά και την Renault Sport όσων αφορά τους αγώνες, ενώ σε συνεργασία με την Lotus θα εξελίξουν ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Μεταξύ των πρωτοτύπων που παρουσιάστηκαν στην συνέντευξη τύπου, είναι και το Renault 5 EV, το οποίο θα αναβιώσει το γνωστό και θρυλικό της μοντέλο.