Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | 911 GT3 |
Μόλις παρουσιάστηκαν οι νέες εκδόσεις GT3 της ανανεωμένης γενιάς 992.2, όμως μην περιμένετε μεγάλες εμφανησιακές αλλαγές, καθώς η Porsche εστίασε περισσότερο στα μηχανικά μέρη, στην μείωση του βάρους και την αεροδυναμική.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας φέρει μια μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος για την καλύτερη ψύξη, η οποία επιτυγχάνεται επίσης με δύο εισαγωγές αέρα πάνω στο καπό. Η Porsche έχει διατηρήσει τα κλασικά πλέον στρογγυλά φωτιστικά σώματα μπροστά, τα οποία ενσωματώνουν την τεχνολογία LED Matrix. Το χαμηλό ύψος μαζί με το πώς έχει σχεδιαστεί το αμάξωμα της νέα 911 GT3 δημιουργούν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη για καλύτερο κράτημα στο δρόμο, αλλά και χαμηλή οπισθέλκουσα για να μειώνονται οι αντιστάσεις του αέρα και να επιτυγχάνονται υψηλές επιδόσεις.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τον μαύρο διαχύτη και την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Ανασχεδιασμένη είναι και η αεροτομή, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι 20άρες και 21άρες ζάντες μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Επίσης, η Porsche για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια θα προσφέρει το πακέτο Touring από την έναρξη της κυκλοφορίας της νέας 911 GT3 στην αγορά. Η διαφορά του πακέτου Touring με την βασική έκδοση της 911 GT3 είναι ότι δεν διαθέτει αεροτομή, αλλά το διάσημο πτερύγιο Gurney και μια προσαρμοσμένη σχεδίαση πτερυγίων στο κάτω μέρος του αμαξώματος που παρέχουν αεροδυναμική ισορροπία. Στην έκδοση Touring, η Porsche προσφέρει το πακέτο Leichtbau. Εδώ, η οροφή είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου και τα ελαφριά πάνελ των θυρών αποτελούν επίσης μέρος του lightweight πακέτου.
Το εσωτερικό προσφέρει δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας και κλασική σπορ ατμόσφαιρα, ενώ ένα σύστημα πίσω καθισμάτων για την 911 GT3 με πακέτο Touring διατίθεται προαιρετικά. Τέλος, το πακέτο Weissach απευθύνεται σε οδηγούς που αποζητούν εξορμήσεις στην πίστα, καθώς οι αντιστρεπτικές ράβδοι, η οροφή και άλλα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ διατίθενται πρόσθετες επενδύσεις δέρματος και RaceTex που βελτιώνουν την εμφάνιση του εσωτερικού. Επιπλέον, το πακέτο Clubsport, διατίθεται χωρίς επιπλέον χρέωση και περιλαμβάνει ένα βιδωτό roll-cage στο πίσω μέρος, ζώνες 6 σημείων και πυροσβεστήρα χειρός, σε συνδυασμό με τα προαιρετικά ελαφριά σπορ μπάκετ καθίσματα.
Ο σπορ χαρακτήρας της νέας 911 GT3 συνεχίζεται με τα μαύρα bucket καθίσματα, όπου η Porsche προσφέρει μια ευρεία γκάμα από επιλογές από συστήματα αερόσακού θώρακα έως και θέρμανσης, ενώ το πακέτο Adaptive Sports Seats Plus προσφέρει ηλεκτρική ρύθμιση 18 κατευθύνσεων. Επίσης, με το πακέτο Touring για πρώτη φορά τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων προσφέρει ευανάγνωστες πληροφορίες στον οδηγό χάρη στον συνδυασμό χρωμάτων με αντίθεση.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός τετράλιτρος boxer κινητήρας, ο οποίος χάρη στις ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές και τους εκκεντροφόρους της υπάρχουσας GT3 RS, αποδίδει 510Ps και 45,9kgm ροπής. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας διαθέτει επίσης ροικά βελτιστοποιημένες πεταλούδες γκαζιού, νέα ψυγεία λαδιού, δύο φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων και τέσσερις καταλυτικούς μετατροπείς.
Η Porsche δίνει την δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει ανάμεσα σε δύο επιλογές μετάδοσης: ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Και τα δύο κιβώτια έχουν κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης κατά 8% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο προς όφελος των επιδόσεων. Σύμφωνα με την Porsche, η νέα 911 GT3 επιταχύνει από στάση έως τα 100km/h σε 3,4sec με το κιβώτιο PDK επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 311km/h (χειροκίνητο κιβώτιο: 3,9sec, τελική 313km/h). Και οι δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων είναι διαθέσιμες τόσο για την 911 GT3 όσο και για την 911 GT3 με το πακέτο Touring.
Και οι δύο εκδόσεις της νέας Porsche 911 GT3 θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία από το τέλος του 2024, ενώ ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί οι τιμές τους.