Η νέα γενιά της Vantage έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του εμβληματικού μοντέλου της Aston Martin, μετρώντας 74 ολόκληρα χρόνια στην αγορά. Η εντυπωσιακή εμφάνιση και ο διάσημος βρυχηθμός των μοτέρ της, αποτελούν και πάλι τα κύρια χαρακτηριστικά και της νέας της γενιάς, όμως σύμφωνα με την ίδια την Aston Martin, αυτή η γενιά εκτός από ταχύτερη είναι και αυτή που επικεντρώνεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, στην οδηγική ευχαρίστηση.
Στο κομμάτι της σχεδίασης, η νέα Vantage διατηρεί το παραδοσιακό στυλ της σχεδόν ατόφιο, ενσωματώνοντας ωστόσο μια νέα μεγαλύτερης έκτασης μάσκα στο εμπρός μέρος καθώς και τα νέα φωτιστικά Matrix LED τεχνολογίας, αντίστοιχα με αυτά που εφοδιάζουν την DB12. Φαρδύτερος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας που φιλοξενεί τις μεγαλύτερες απολήξεις των εξατμίσεων, ενώ συνολικά προσφέρει περισσότερες επιλογές βαφής με 3 νέα χρώματα στη διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων της.
Εμπνευσμένο από την DB12 είναι και το εσωτερικό, με την κορυφαία ποιότητα και την πολυτέλεια να συνδυάζονται με τα σπορ χαρακτηριστικά της. Το νέο ταμπλό περιλαμβάνει το infotainment με οθόνη αφής 10,25in που συμπληρώνεται από ένα όμορφο πάνελ με φυσικούς διακόπτες στο κάτω μέρος της κονσόλας. Τα εντυπωσιακά σπορ καθίσματα και το προαιρετικό ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 15 ηχεία και ισχύ 1.170Watt υπογραμμίζουν τον σπορ και τον premium χαρακτήρα της νέας Vantage με τον καλύτερο τρόπο.
Σημαντικές διαφορές υπάρχουν όμως και σε όλα τα μηχανικής φύσης χαρακτηριστικά της Vantage, από το μοτέρ και την ανάρτηση, μέχρι τα φρένα και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της συμπεριφοράς της στο δρόμο.
Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4lt αποδίδει πλέον 665Ps και 81,6kgm ροπής, είναι δηλαδή πιο ισχυρός κατά 153 ίππους και 11,7kgm. Αυτή η αύξηση της ισχύος και της απόδοσης οφείλεται στη βελτίωση των εκκεντροφόρων και την αύξηση του λόγου συμπίεσης, καθώς και τους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές. Η κίνηση μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου της ZF, ενώ όλες οι παραπάνω τροποποιήσεις οδηγούν στην βελτίωση των επιδόσεών της, με τα 0-100km/h να επιτυγχάνονται σε 3,4sec και την τελική της Vantage να φτάνει στα 325km/h.
Τα νέα εγκάρσια στοιχεία της ανάρτησης και τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, διαφοροποιούν και το setup της ανάρτησης της νέας Vantage χαρίζοντάς της πιο σπορ χαρακτήρα, ενώ οι 21in σφυρήλατες ζάντες φιλοξενούν τα ειδικά Michelin Pilot Sport 5 S ελαστικά με διάσταση 275/35 εμπρός και 325/30 πίσω. Τέλος, έχουν γίνει διαφοροποιήσεις και στα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό συνεργάζεται με ένα νέο λογισμικό ESP. Η νέα Vantage μπορεί να εφοδιαστεί προαιρετικά δε και με κεραμικά φρένα που εκτός από τη βελτίωση της απόδοσης φρεναρίσματος, μειώνουν και το βάρος κατά 27kg.
Η παραγωγή της νέας Aston Martin Vantage θα ξεκινήσει σύντομα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις της θα πραγματοποιηθούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2024.