Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | Cayenne S |
Segment | D-SUV |
Power Train | Hybrid |
Με την Cayenne Turbo GT να καταργείτε λόγω ρύπων η ταχύτερη Cayenne είναι η νέα υβριδική Cayenne Turbo E-Hybrid. Κάτω από το καπό του νέου SUV (και SUV Coupe) της Porsche, βρίσκεται ο V8 4,0 λίτρων κινητήρας με διπλό turbo. Αποδίδει 599 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 176 ίππων. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 739 Ps και 96,87kg ροπής. Η Porsche λέει ότι η Cayenne Turbo E-Hybrid κάνει το 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 295 km/h.
H Cayenne Turbo E-Hybrid διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 25,9kWh, η οποία έχει τοποθετηθεί κάτω από τον χώρο φόρτωσης. Η Porsche λέει ότι ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11kW με κατάλληλη πηγή ενέργειας μπορεί να μειώσει το χρόνο φόρτισης της μπαταρίας σε λιγότερο από 2,5 ώρες. Άλλες βελτιώσεις αυξάνουν την ηλεκτρική αυτονομία της μπαταρίας, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε ακόμη την τιμή της.
Όσο αφορά την ανάρτηση η Porsche έχει εφοδιάσει την Cayenne Turbo E-Hybrid με αερανάρτηση (στάνταρ) η οποία προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης (οδόστρωμα, ταχύτητα, συνθήκες). Η τεχνολογία του συστήματος επιτρέπει τη ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς, επιτρέποντας στην Porsche να έχει τις επιλογές ρυθμίσεων από την επιλογή Comfort εως και Sport Plus. Το Porsche Torque Vectoring Plus είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το Porsche Dynamic Chassis Control και το σύστημα τετραδιεύθυνσης είναι διαθέσιμα προαιρετικά.
Οπτικές αλλαγές
Η Turbo E-Hybrid, έχει νέα εμπρός όψη, η οποία διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επίσης τα διακοσμητικά «φτερά» οι «ποδιές» και οι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος. Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης ολοκληρώνουν τις οπτικές αναβαθμίσεις του μοντέλου E-Hybrid, που διαθέτει φώτα HD-Matrix Design LED.
Στο εσωτερικό, το SUV ξεχωρίζει από τις επενδύσεις Race-Tex, το θερμαινόμενο τιμόνι GT Sport, την επένδυση από αλουμίνιο στο ταμπλό και τα δερμάτινα Sport καθίσματα (ρυθμιζόμενα 18 κατευθύνσεων). Για όσους θέλουν κάτι πιο απλό υπάρχουν επίσης καθίσματα Comfort (ρυθμιζόμενα 14 κατευθύνσεων). Όσο για τις οθόνες εξακολουθούν να υπάρχουν η κυρτή οθόνη οδηγού (12,6 ιντσών) και infotainment (12,3 ιντσών). Για το κινητό σας τηλέφωνο η Porsche προσφέρει επίσης μια νέα… κλιματιζόμενη ασύρματη βάση φόρτισης 15 Watt.
Τιμές και Διαθεσιμότητα
Η Porsche λέει ότι η Turbo E-Hybrid είναι διαθέσιμη για παραγγελία, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στους αντιπροσώπους το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η τιμή τους θα ξεκινά από τα 176.324 ευρώ στη Γερμανία. Η έκδοση Coupé ξεκινά από τα 179.775 ευρώ με την Cayenne Turbo E-Hybrid GT να ξεκινά από τα 208.454 ευρώ. Η Cayenne Turbo GT καταργείτε λόγω ρύπων.