Η πρώτη τετρακύλινδρη SL παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 60 χρόνια, το 1963 και η Mercedes επαναφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα στην επερχόμενη SL43 που θα διατεθεί στην αγορά το 2023. Η SL43 είναι το entry level της σειράς SL και συμπληρώνει τις SL55 4Matic+ και SL63 4Matic+ που αποδίδουν 470Ps και 577Ps αντίστοιχα, χάρη στον bi-turbo V8 των 4.0lt που τις εξοπλίζει. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 2.0lt που θα εξοπλίζει την μικρή SL είναι ο Μ139 και χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό turbo, μια τεχνολογία που προέρχεται από τον κόσμο της Formula 1. Επάνω στον άξονα του turbo έχει συνδεθεί ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί και ως μίζα-γεννήτρια και συνδέεται και με τον κινητήρα μέσο ιμάντα. Ο κινητήρας αυτός αναλαμβάνει να δώσει μια έξτρα ώθηση στον κινητήρα όταν χρειάζεται και παράλληλα να φορτίσει την μπαταρία που χρησιμοποιεί το υβριδικό αυτό σύστημα των 48V. Ο κινητήρας αποδίδει 381Ps στις 6.750rpm και 48,9kgm ροπής μεταξύ 3.250rpm και 5.000rpm, ενώ έχει πρόσθετα 14Ps όταν απαιτείται από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων, με την Mercedes να ισχυρίζεται πως αρκούν 4,9sec για το 0-100km/h με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 275km/h. Η SL43 έρχεται με το AMG Ride Control και το AMG Dynamic Select στον βασικό εξοπλισμό της, ενώ μπορεί να περιλάβει και το πακέτο AMG Dynamic Plus που περιλαμβάνει την επιλογή Race στα προφίλ οδήγησης Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Επιπλέον το πακέτο αυτό χαμηλώνει την ανάρτηση κατά 10mm, έχει διαφορετικές βάσεις κινητήρα, κίτρινες δαγκάνες στα φρένα, καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.