Το Porsche Heritage & Museum πριν ενάμιση χρόνο αποφάσισε να κάνει μια πλήρη ανακατασκευή σε μια Porsche 962C που περίμενε υπομονετικά σε μια από τις αποθήκες του μουσείου. Η συγκεκριμένη 962C δεν ήταν κάποιο τυχαίο αγωνιστικό, αφού με το συγκεκριμένο είχε τρέξει ο Hans-Joachim Stuck πριν 35 χρόνια στο πρωτάθλημα ADAC Wurth Supercup και μάλιστα το είχε κερδίσει. Η Porsche 962C είναι ένα από τα πλέον θρυλικά αγωνιστικά που κατασκευάστηκαν ποτέ. Παιδί του Norbert Singer, η 962 ήρθε για να αντικαταστήσει την 956 και παρουσιάστηκε το 1986. Η 962 ήταν το πρώτο αγωνιστικό που σχεδιάστηκε με γνώμονα το ground effect, ενώ είχε δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια των οδηγών, με τις κατάλληλες ενισχύσεις στο μπροστά τμήμα.
Διέθετε επιμηκυμένο σασί κατά 120mm σε σχέση με την 956 και μέσα στις προδιαγραφές της υπήρχε η δυνατότητα να μπορεί να κινείται σταθερά με μέση ωριαία ταχύτητα των 212km/h για 24 συνεχόμενες ώρες. Αυτή η προδιαγραφή έβρισκε πλήρη εφαρμογή στον 24ώρο αγώνα του Le Mans, ενώ η 962 είχε και την δυνατότητα να μπορεί να οδηγηθεί εξίσου αποτελεσματικά σε πιο κλειστές πίστες, όπως το Mugello. Μία από τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησε η 962 την βρίσκουμε σήμερα στα καθημερινά αυτοκίνητα και δεν είναι άλλη παρά από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche Dual Kupplung ή αλλιώς PDK, το οποίο μάλιστα ζύγιζε 34kg. Η 962 χρησιμοποιούσε έναν αερόψυκτο flat six κινητήρα των 2.6lt με δύο turbo που απέδιδε στην αρχική του μορφή 610Ps, τα οποία στο τέλος της καριέρας του μοντέλου έφτασαν τα 680Ps. Από την μέρα που παρουσιάστηκε η 962, 776 αυτοκίνητα πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο και αρκετά από αυτά σώζονται είτε ως μέρη συλλογών είτε σε μουσεία.
Ένα από αυτά λοιπόν είναι και η συγκεκριμένη 962, που οδηγήθηκε στο κέντρο εξέλιξης της Porsche στο Weissach και ανακατασκευάστηκε υπό την επίβλεψη του Norbert Singer και του Rob Powell, ο οποίος ήταν και ο υπεύθυνος για το livery που έφερε εκείνη την εποχή το αγωνιστικό, ενώ επικεφαλής της ανακατασκευής ήταν ο Armin Burger και ο Traugott Brecht από το τμήμα Historic Motorsport της Porsche. Ο Burger δήλωσε πως ήταν αρκετά τυχεροί αφού ότι ανταλλακτικό χρειάστηκαν καθ’ όλη την διάρκεια της ανακατασκευής βρισκόταν σε ακτίνα 30 μέτρων από το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε σε πλήρη μορφή και φέρει ξανά το livery που είχε το 1987 όταν ο Stuck κατέκτησε το πρωτάθλημα.
Ο 70άχρνος οδηγός οδήγησε ξανά την 962 του και όπως δήλωσε, ένιωσε πως επιστρέφει στο σπίτι του μετά από καιρό. Μάλιστα είχε βοηθήσει και ο ίδιος στην εξέλιξη του μοντέλου και του είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις το κιβώτιο PDK και το γεγονός πως μπορούσε να αλλάζει ταχύτητες με κουμπιά τοποθετημένα στο τιμόνι. «Μία μέρα σαν αυτή δύσκολα θα την ξεχάσει κανένας» είπε ο Stuck, αφού οδήγησε την 962 ξανά. «Το γεγονός ότι είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ξανά αυτό το αυτοκίνητο μετά από 35 χρόνια, είναι μια μοναδική εμπειρία.»