Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Lamborghini |
Μοντέλο | Temerario |
Η Lamborghini κρατάει ζωντανό το DNA της, καθώς η σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας Temerario εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων της εταιρείας. Η Temerario ξεχωρίζει από μακριά από το εξαγωνικό της concept, το οποίο συναντάται στα δυναμικά φωτιστικά σώματα, στην προκλητική εξάτμιση και στους μεγάλους πλαϊνούς αεραγωγούς. Το σασί είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και το ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκαν ο μπροστινός προφυλακτήρας, το καπό, η οροφή και η αεροτομή, προσδίδοντας καλύτερο κράτημα στον δρόμο.
Επίσης, η ιταλική φίρμα έχει εστιάσει και στην επίτευξη καλύτερης ψύξης σε βασικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, ενσωματώνοντας αεραγωγούς πίσω από τα μπροστινά φωτιστικά σώματα για την ψύξη των φρένων. Διατίθεται με περισσότερες από 400 χρωματικές παραλλαγές αμαξώματος, ενώ δύο καινούρια χρώματα έχουν προστεθεί στη γκάμα (Blu Marinus και Verde Mercurius). Το πακέτο ολοκληρώνεται με 20άρες μπροστινές και 21άρες πίσω ζάντες και ελαστικά Bridgestone, ενώ υπάρχουν και τρεις διαφορετικές επιλογές για τα σχέδια και τα υλικά κατασκευής της ζάντας. Μια ευρεία γκάμα από ανθρακονήματα συναντάται στο εξωτερικό και στο εσωτερικό μέρος, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού, του ταμπλό οργάνων και του πίσω διαχύτη.
Η διάδοχος της Huracan είναι εκθαμβωτική και εσωτερικά, καθώς η Lamborghini ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία «Feel the pilot» και έχει χρησιμοποιήσει υψηλής ποιότητας υλικά στην καμπίνα από δέρμα και άνθρακα. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και σχεδιαστικές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα για το εσωτερικό μέρος που μπορούν να συναντηθούν στην κεντρική κονσόλα, στο τιμόνι και σε άλλη μέρη. Ο σπορ χαρακτήρας διατηρείται με τις κλασσικές επιλογές που προσφέρει ο ιταλικός κολοσσός στον εξοπλισμό της, όπως το κουμπί Start/Stop και τον μοχλό e-gear. Η καινοτομία, όμως, δεν σταματάει εδώ, καθώς πλέον και ο συνοδηγός έχει τη δική του οθόνη 9,1in μπροστά του, η οποία είναι λεπτή και ενσωματωμένη κατά μήκος του ταμπλό, και έχει πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες και λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 13 λειτουργίες οδήγησης μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που βρίσκεται ακριβώς πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον πληροφορίες μπορούν να ληφθούν από την κεντρική οθόνη αφής 8,4in, με την Lamborghini να έχει αναπτύξει νέα γραφικά και το νέο πρόγραμμα «Pilot Interaction» που λειτουργεί ως το κέντρο πληροφόρησης. Πλέον το εσωτερικό μέρος είναι πιο άνετο και ευρύχωρο (οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι το πλήρωμα να μπορεί να φορέσει απρόσκοπτα κράνος για χρήση σε πίστα), καθώς το νέο σασί είναι μεγαλύτερο σε ύψος και μήκος κατά 34 mm και 46 mm αντίστοιχα.
Οι Ιταλοί δεν επέλεξαν την εύκολη λύση να βάλουν το μοτέρ της Urus, αλλά εξέλιξαν έναν ολοκαίνουριο καινούργιο κινητήρα με flat-plane στρόφαλο και εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική σχεδίασης. Ο V8 με κωδικό L4TT έχει διάμετρο 90mm με διαδρομή 78,5mm (όταν το μοτέρ που χρησιμοποιεί η Urus και άλλα μοντέλα του ομίλου έχουν διάμετρο και διαδρομή 86mm), δίνοντας του τη δυνατότητα να περιστραφεί έως τις 10.000rpm! Η απόδοση του twin-turbo κινητήρα φτάνει τα 800Ps με 74,4kgm. Επιπλέον, διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες ισχύος 110kW ο καθένας, φέρνοντας την συνολική ιπποδύναμη στα 920Ps. Έτσι, η Temerario επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100km/h σε 2,7sec δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 340km/h, ενώ χρειάζονται μόνο 32 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 Km/h.
Ολόκληρη η ηλεκτρική μονάδα είναι τοποθετημένη μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οχτώ σχέσεων, ενώ παράλληλα λειτουργεί και ως μίζα και ως εναλλάκτης. Τα άλλα δύο ηλεκτρικά μοτέρ βρίσκονται στον μπροστινό άξονα καθιστώντας την Temerario τετρακίνητη, ενώ παρέχουν και λειτουργία torque vectoring. Η μπαταρία που τους τροφοδοτεί είναι χωρητικότητας 3,8kWh και φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα με ισχύ έως 7,4kW και φορτίζεται πλήρως σε μόλις μισή ώρα!
Η Lamborghini κάνει ακόμα πιο συναρπαστική την εμπειρία φέρνοντας το καταγραφικό σύστημα LAVU με κάμερες, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται το “Memories Recorder” και το Dashcam. Στην πρώτη περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να καταγράψει την οδήγησή του σε βίντεο δύο λεπτών, ενώ στη δεύτερη περίπτωση περιλαμβάνονται τρεις κάμερες που χρησιμεύουν στην καταγραφή βίντεο διάρκειας ενός λεπτού αν υπάρξει ενδεχόμενο ατύχημα ή ελιγμός έκτακτης ανάγκης. Μια χρήσιμη on-board εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί είναι η Telemetry 2.0, με την οποία ο οδηγός μπορεί να πάρει περαιτέρω πληροφορίες για την απόδοσή του στην πίστα, όπως για παράδειγμα το τι χρόνο σημείωσε και ποια είναι η πίεση των ελαστικών του. Αμέσως μετά την οδήγηση του εκεί, ο οδηγός είναι σε θέση να δει βίντεο και δεδομένα τηλεμετρίας στην οθόνη του ταμπλό, με σκοπό να βελτιωθεί την επόμενη φορά και να αξιοποιήσει στο μέγιστο τη δυναμική της Temerario.