Μόλις 100 θα είναι οι τυχεροί που θα μπορέσουν να αποκτήσουν το νέο κόσμημα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, το GMA T.50. Το νέο δημιούργημα του ανθρώπου θρύλου ζυγίζει μόλις 986kg, χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό V12 των 3.9lt που αποδίδει 663Ps στις 11.500rpm και 47,6kgm ροπής στις 9.000rpm. Ο κινητήρας που είναι κατασκευασμένος από την Cosworth είναι ο γρηγορότερος κινητήρας παραγωγής και στροφάρει μέχρι τις 12.100rpm, ενώ μπορεί να επιτύχει τον μέγιστο αριθμό στροφών περιστροφής, μέσα σε μόλις 0,3sec. Η περιεχόμενή του γωνία είναι στις 65ο, έχει 81,5mm διάμετρο και 63,8mm διαδρομή, με τη σχέση στατικής συμπίεσης να φτάνει το 14:1. Ο κινητήρας έχει μπλοκ και κυλινδροκεφαλές από αλουμίνιο, ζυγίζει μόλις 178kg και αποδίδει 166Ps/lt.Το 71% της ροπής του είναι διαθέσιμο μόλις από τις 2.500rpm και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων κατασκευασμένο από την XTrac, το οποίο ζυγίζει 80,5kg.
Το τριθέσιο αμάξωμα, με τη θέση οδήγησης στο κέντρο, είναι κατασκευασμένο από carbon, ενώ το εσωτερικό του αποτελείται από αλουμίνιο, δέρμα και carbon. Πουθενά δεν έχει χρησιμοποιηθεί πλαστικό. Οι αναρτήσεις τόσο εμπρός όσο και πίσω χρησιμοποιούν διπλά ψαλίδια από σφυρήλατο αλουμίνιο, με ατσάλινα ελατήρια και αλουμινένια dumpers. Τα κεραμικά του φρένα έχουν κατασκευαστεί από την Brembo και αποτελούνται από εξαπίστονες, μονομπλόκ, αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός, με διάσταση δίσκων 370x34mm και τετραπίστονες επίσης μονομπλόκ, αλουμινένιες δαγκάνες πίσω, με δίσκους των 340x34mm. Η εισαγωγή αέρα του κινητήρα βρίσκεται τοποθετημένη ακριβώς επάνω από το κεφάλι του οδηγού, φροντίζοντας για την απαραίτητη ηχητική πανδαισία που θα επικρατεί στις 12.000rpm. Ο κινητήρας αποκαλύπτεται μέσω δύο gull-wing θυρών, αλλά αυτό που τραβάει το βλέμμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι ένας ανεμιστήρας σταθερού βήματος των 400mm, ο οποίος βρίσκεται εκεί για αύξηση του downforce κατά 50% και για να μειώσει το drag κατά 12,5%. Ο ανεμιστήρας αυτός περιστρέφεται μέχρι και τις 7.000rpm και διπλασιάζει το downforce κατά το φρενάρισμα όταν γυρνάει στις μέγιστες στροφές και ανοίγουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπορεί να ακινητοποιηθεί κατά 10 μέτρα συντομότερα από τα 240km/h. Πέρα όμως από το φρενάρισμα, η λειτουργία του ανεμιστήρα, σε συνεργασία με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω αεροδυναμικά βοηθήματα, προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, είτε αυτόματα είτε κατά επιλογή του οδηγού, ο οποίος μπορεί να επιλέξει την λειτουργία V-Max boost, High Downforce, Streamline και Test.
Η παραγωγή του GMA T.50 θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022 και το κόστος, χωρίς τους φόρους, αναμένεται να φτάσει τα £2.360.000.