Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | McLaren |
Μοντέλο | W1 |
H McLaren W1 είναι εμφανώς επηρεασμένη από την ομάδα της Formula 1, καθώς φέρει το ίδιο πορτοκαλί χρώμα αμαξώματος που υπάρχει και στο μονοθέσιο της. Ωστόσο, το πορτοκαλί με το μαύρο προσδίδουν μια άγρια ομορφιά στην W1, η οποία βασίζεται σε μονοκόκ Aerocell πλαίσιο από ανθρακονήματα.
Η σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα σε συνδυασμό με τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή, καθώς και τα πλαϊνά φτερά συμβάλλουν στην βέλτιστη αεροδυναμική του νέου hypercar της McLaren. Επίσης, τα πλαϊνά κανάλια αέρα του μπροστινού προφυλακτήρα βοηθούν στην ψύξη των φρένων, ενώ το χαμηλό ύψος μαζί με τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί το καπό και το αμάξωμα μειώνουν τις αντιστάσεις του αέρα για την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα έχουν επιθετική σχεδίαση και στο κάτω μέρος υπάρχουν γραμμές LED, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τις μεγάλες γρίλιες, τα πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα και την διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Ο κινητήρας βρίσκεται ακριβώς πίσω από τις θέσεις των καθισμάτων και είναι προστατευμένος με ένα κάλυμμα, το οποίο διαθέτει οπές για την ψύξη του. Το carbon εκτός από το σασί, κυριαρχεί και στην οροφή, στο πίσω μέρος και στην αεροτομή της W1, ενώ για πρώτη φορά η McLaren ενσωματώνει τις πόρτες Anhedral. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις 19άρες και 20άρες ζάντες μπροστά και πίσω αντίστοιχα, μαζί με τα ελαστικά Pirelli P Zero, οι οποίες αναδεικνύονται με τις πορτοκαλί δαγκάνες και τους carbon-ceramic δίσκους. Τέλος, μπορεί να επιλεχθεί το μαύρο ως κύριο χρώμα αμαξώματος με πορτοκαλί πινελιές.
H McLaren έχει σχεδιάσει την καμπίνα με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει άνεση και ευρυχωρία για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η W1 ενσωματώνει τις στενότερες κολόνες Α της McLaren μέχρι σήμερα, ενώ τα καθίσματα είναι ενσωματωμένα στο μονοκόκ πλαίσιο Aerocell, συνδέοντας απευθείας τον οδηγό και τον συνοδηγό με το σασί. Και τα δύο καθίσματα είναι πλήρως επενδυμένα για βέλτιστη στήριξη και άνεση και παρέχουν μια θέση οδήγησης που είναι πιο κεκλιμένη από το συνηθισμένο -πιο κοντά στα αγωνιστικά οχήματα. Τα πεντάλ, το τιμόνι και τα κύρια χειριστήρια μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα με τον οδηγό για μια τέλεια θέση οδήγησης.
Τα ενσωματωμένα LED αλλαγής ταχυτήτων στον ψηφιακό πίνακα οργάνων προτρέπουν τον οδηγό να επιλέξει την επόμενη ταχύτητα, καθώς πλησιάζει η κόκκινη γραμμή των 9.200rpm, και είναι προαιρετικά διαθέσιμα. Ωστόσο, ο κάθε υποψήφιος πελάτης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του εξατομικευμένο supercar W1, καθώς η McLaren προσφέρει μια σειρά πολυτελών και καινοτόμων υλικών εσωτερικού χώρου, συμπεριλαμβανομένου του McLaren InnoKnit. Το InnoKnit μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλά χρώματα, υφές και σχήματα με μοτίβα και ενσωματώνει επίσης ηχητικά και οπτικά στοιχεία, με τη χρήση γραφικών στοιχείων και για τον φωτισμό της καμπίνας. Μπορούν να συναντηθούν στην καμπίνα λεπτομέρειες από δέρμα και Alcantara, τα οποία μπορούν να ενσωματώσουν διάτρητα τμήματα για ακουστικά και οπτικά στοιχεία. Ακόμη και στο εσωτερικό μέρος συνεχίζει να υπάρχει η αντίθεση του μαύρου χρώματος με το πορτοκαλί, ενώ στο κέντρο δεσπόζει μια οθόνη αφής που δίνει χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό και χρησιμοποιείται ως infortainment.
Η νέα W1 πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο. Κάτω από το καπό, κρύβεται ο MHP-8 τετράλιτρος twin-turbo V8 κινητήρας, ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο οχτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με E-reverse και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού e-differential. Το E-Module ζυγίζει μόλις 20kg και συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 1.4kWh.
Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου ανακοινώνεται στα 1.399kg, έχοντας αναλογία 911 άλογα ανά τόνο. Ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με τον νέο V8 κινητήρα έχουν συνολική απόδοση και ροπή 1.275Ps και 136,6Kgm αντίστοιχα, ενώ μέσα σε 2.7sec κάνει το σπριντ των 0-100Km/h. Αντίστοιχα τα 200km/h είναι υπόθεση 5,8sec και τα 300km/h σε 12,7s, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350km/h. Από τα 200km/h ακινητοποιείται σε 100 μέτρα, ενώ από τα 100km/h χρειάζεται μόλις 29 μέτρα. Η W1 διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή που υποστηρίζει σύνδεση EVSE, επιτρέποντας την αναπλήρωση της μπαταρίας στο 80% μόλις σε 22 λεπτά.
H McLaren W1 θα βγει αποκλειστικά σε 399 μονάδες και η αξία της θα ξεπερνάει τα 2.390.716 ευρώ, ενώ η τιμή της θα καθορίζεται ανάλογα με το εξατομικευμένο πακέτο που έχει επιλέξει ο εκάστοτε πελάτης.