Η συνεργασία Maserati και Ferrari έχει τερματιστεί και ο πρώτος κινητήρας που παρουσίασε η ετέρα Ιταλική φίρμα, είναι ένας καινούργιος 3.0lt V6 των 90ο με δύο turbo, που αποδίδει 630Ps και 74kgm ροπής. Ο κινητήρας αυτός έχει ξηρό κάρτερ λαδιού και χρησιμοποιεί το MTC, ή αλλιώς Maserati Twin Combustion, το οποίο έχει έναν προθάλαμο καύσης πριν τον κανονικό και είναι μια τεχνολογία που έχει έρθει από την Formula 1 και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Ο κινητήρας αυτός ανέλαβε να κινήσει την MC20, μεταδίδοντας την κίνηση μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων στον πίσω άξονα, χρησιμοποιώντας ένα μπλοκέ διαφορικό. Το βάρος της MC20 φτάνει τα 1.500kg, με αποτέλεσμα χάρη στην ιπποδύναμη του κινητήρα να χρειάζεται μόλις 2,9sec για τα 100km/h και 8,8sec για τα 200km/h, με την τελική της ταχύτητα να φτάνει τα 325km/h. Χάρη στο πρόγραμμα Virtual Vehicle Dynamics Development, έγινε το στήσιμο του αυτοκινήτου, με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Τα φρένα της αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους των 380mm εμπρός και τετραπίστονες πίσω με δίσκους των 350mm. Η MC20 έχει 4.669mm μήκος, 1.965mm πλάτος, μεταξόνιο στα 2.700mm και ύψος μόλις στα 1.221mm, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να είναι στο 0.38.
Οι παραγγελίες της MC20 έχουν ήδη ξεκινήσει από τις 9 Σεπτεμβρίου, ενώ η παραγωγή της θα ξεκινήσει στα τέλη του τρέχοντος έτους. Στο μέλλον υπάρχει η πιθανότητα να δούμε και μια αμοιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και μια convertible.