Κύριο χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων είναι η αμφιλεγόμενη μεγάλη γρίλια στο μπροστινό μέρος που είδαμε για πρώτη φορά στην σειρά 4, κάτι που έχει ξεσηκώσει μια θύελλα αντιδράσεων στους ανά τον κόσμο petrolheads. Αντικειμενικά πάντως και τα δύο μοντέλα, τόσο δηλαδή η κίτρινη Μ3 όσο και η πράσινη Μ4, είναι εκτός από εντυπωσιακά και επιβλητικά, και πανέμορφα. Ναι, η μεγάλη μάσκα τους ταιριάζει, χωνέψτε το! Στοιχεία που ξεχωρίζουν επίσης είναι τα φώτα τεχνολογίας LED, οι αεραγωγοί και οι γρίλιες στο καπό και ένα κοινό κινητήριο σύνολο, που δεν είναι άλλος από τον εξακύλινδρο S58 των 3.0lt που πλέον έχει κόφτη στροφών στις 7.200rpm και θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις, στην μία θα αποδίδει 480Ps και στην δεύτερη 510Ps. Η πρώτη έκδοση των 480Ps συνδυάζεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων και θα μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. Η δεύτερη έκδοση, με τα 510Ps θα συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο της ZF, M8HP75 των οκτώ σχέσεων και θα μεταδίδει την κίνηση είτε στον πίσω άξονα, είτε σε όλους τους τροχούς. Αναμονή λοιπόν μέχρι την επίσημη παρουσίαση της BMW για περισσότερα στοιχεία.