Νέα πηγή ονείρων παρουσιάστηκε σήμερα στο Maranello και ακούει στο όνομα Ferrari 296 GTB. Το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας είναι εξοπλισμένο με έναν V6 κινητήρα των 2.992cc, με περιεχόμενη γωνία στις 120ο, ο οποίος χρησιμοποιεί δύο turbo της ΙΗΙ και αποδίδει 663Os, έχοντας 218Ps/lt, γεγονός που είναι ρεκόρ για κινητήρα σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Η Ferrari 296 GTB είναι Plug-in Hybrid και χρησιμοποιεί μια συστοιχία μπαταριών των 7,45kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 166Ps, ο οποίος μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για 25km με μία πλήρη φόρτιση. Η 296 GTB χρησιμοποιεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων F1 DCT που συναντάμε και στις SF90 Stradale, Roma και Portofino M.
Ο θερμικός κινητήρας είναι τελείως καινούργιος και δεν έχει καμία σχέση με τον αντίστοιχο V6 της Maserati MC20. Έχει διάμετρο στα 88mm και διαδρομή στα 82mm, με τον λόγο της στατικής συμπίεσης να είναι στο 9,4:1 σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα ανεβάζει την απόδοση σε ισχύ στα 830Ps και την ροπή στα 75,5kgm, χαρίζοντας μοναδικές επιδόσεις στην 296 GTB. Για τα πρώτα 100km/h χρειάζεται 2,9sec, για το 100-200km/h 4,4sec, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 330km/h.
Το αμάξωμα έχει συνολικό μήκος 4.565mm, πλάτος στα 1.958mm και ύψος στα 1.187mm, με το μεταξόνιο να είναι στα 2.600mm, ενώ το συνολικό βάρος του οχήματος είναι μόλις στα 1.470kg, με την χρήση του προαιρετικού πακέτου Assetto Fiorano το οποίο περιλαμβάνει πίσω τζάμι από Lexan, carbon τμήματα στο αμάξωμα και ελαστικά Michelin Sport Cup 2R.
Με αυτό το setup η 296 GTB χρειάζεται 1:21 για έναν γύρο στην πίστα του Fiorano. Χάρη στο πακέτο Asseto Fiorano η 269 GTB εξοικονομεί μεταξύ άλλων 12kg από το redesign στα πάνελ των θυρών, καθώς και 15kg από το πίσω τζάμι. Επιπλέον χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα που περιλαμβάνει, προσφέρει 10kg επιπλέον downforce στο μπροστινό τμήμα.
Η Ferrari 269 GTB χρησιμοποιεί αεριζόμενες δισκόπλακες σε διάσταση 398x38mm εμπρός και 360x32mm πίσω, καθώς και ζάντες των 20in με ελαστικά σε διάσταση 245/35 εμπρός και 305/35 πίσω.