Στα πλαίσια του Super Bowl, του μεγαλύτερου ετήσιου αθλητικού γεγονότος στις Η.Π.Α., μεταδόθηκε ένα νέο, βασισμένο στην θρυλική ταινία «Η Μέρα της Μαρμότας» διαφημιστικό της Jeep, όπου στο πλευρό του Bill Murray και βέβαια της μαρμότας βρέθηκε το νέο Jeep Gladiator. Το πρωτότυπο δημιουργικό τράβηξε την προσοχή του κοινού, φτάνοντας τα 104.246.754 views (μέχρι και τη Δευτέρα 10/2 στις 09:00) στους αντίστοιχους λογαριασμούς στο YouTube, στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram της εταιρείας.
«Με 104.246.754 views, το “Grounddhog Day” είχε περισσότερες θεάσεις από κάθε άλλο διαφημιστικό του Super Bowl 2020, ενώ παράλληλα κατέκτησε το USA Today Ad Meter και είναι το πιο δημοφιλές διαφημιστικό αυτοκινήτου στο YouTube για φέτος», δήλωσε ο Chief Marketing Officer της FCA, Olivier François.
Αναλυτικά τα views του διαφημιστικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Jeep έως τη Δευτέρα 10/2 ήταν για το YouTube στα 50.357.252 views, στα 50.953.265 για Facebook και Instagram και τέλος, στα 2.936.237 για το Twiter. Παράλληλα περισσότερα από 313.000 σχόλια έγιναν με αφορμή το διαφημιστικό, η μεγάλη επιτυχία του οποίου οδήγησε την Jeep να αναρτήσει και μια νέα ακόμα μεγαλύτερη σε διάρκεια έκδοση στο επίσημο κανάλι της στο YouTube.
Η δημιουργία του διαφημιστικού “Groundhog Day”
Το διάρκειας 60’’ τηλεοπτικό σποτ της Jeep μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου. Ο ηθοποιός Bill Murray υποδύθηκε και πάλι τον Phil Connors, τον ήρωα της ταινίας του 1993 «H Μέρα της Μαρμότας» που ζει την ίδια ημέρα ξανά και ξανά. Ο Phil Connors 27 χρόνια μετά βρίσκει και πάλι τον εαυτό να περνά την ίδια αλλόκοτη εμπειρία, αυτή τη φορά όμως συντροφιά όχι μόνο με την μαρμότα, αλλά και το Jeep Gladiator. Η Jeep εργάστηκε στενά με την Sony Pictures ώστε να εξασφαλίσει ότι το διαφημιστικό θα είναι όσο πιο κοντά βρίσκεται στην αυθεντική ταινία. «Ούτε στα όνειρα μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι ο Bill Murray θα δεχόταν να παίξει στο διαφημιστικό μας για το Super Bowl.», δήλωσε ο κ. François, Chief Marketing Officer της FCA. «Τα πράγματα όμως ήρθαν με ένα απόλυτα φυσικό τρόπο. Γνώρισα τον Bill πριν μερικά χρόνια και αμέσως κατάλαβα ότι είναι το ιδανικό πρόσωπο για την Jeep. Γιατί; Επειδή και αυτός είναι ένα ελεύθερο πνεύμα που πάντα ψάχνει την περιπέτεια και τις ομορφιές της ζωής. Όταν μάθαμε ότι η ημέρα της Μαρμότας συνέπιπτε με την Κυριακή του Super Bowl ύστερα από 54 χρόνια όλα ταίριαξαν μεταξύ τους. Ο Bill συμφώνησε να κάνει το πρώτο διαφημιστικό της καριέρας του και έτσι αναβιώσε ο χαρακτήρας του Phil Connors. Αυτή τη φορά όμως ο ήρωας μας, κάνει μια διαφορετική επιλογή, διαλέγοντας το Jeep Gladiator και όλα αλλάζουν για αυτόν». «Αυτό είναι το πρώτο διαφημιστικό μου και χαίρομαι που το έκανα με την Jeep», σχολίασε ο Bill Murray, συμπληρώνοντας «Και χαίρομαι επίσης που είναι και το τελευταίο μου».
Η ταινία «Η Μέρα της Μαρμότας»
Στη ρομαντική κομεντί του 1993, ο Bill Murray υποδύεται έναν μετεωρολόγο (Phil Connors), ο οποίος παγιδεύεται σε μία περίεργη χρονική δύνη ζώντας ξανά και ξανά τη χειρότερη μέρα της ζωής του. Μαζί με την Andie MacDowell και τον Chris Elliot, ο Billy Murray ταξιδεύει στο Punxsutawney της Pennsylvania για να καλύψει τους εορτασμούς της Μέρας της Μαρμότας. Μετά από μία καταιγίδα ο Murray βρίσκεται παγιδευμένος σε μια μικρή πόλη όπου βρίσκει τον εαυτό του να ζει συνέχεια την Μέρα της Μαρμότας.