Τα δύο νέα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στην Ευρώπη από τον Ιούλιο του 2021, με την ισχύ τους να παραμένει στα 510Ps. Το Μ xDrive συνδυάζεται με το M Steptronic κιβώτιο των οκτώ σχέσεων και μεταδίδει την κίνηση κατά βάση στους πίσω τροχούς, ενώ ένα ποσοστό της ισχύος μεταδίδεται μπροστά, όταν υπάρξουν συνθήκες απώλειας πρόσφυσης. Το M xDrive είναι με τέτοιο τρόπο εξελιγμένο που αναβαθμίζει την ακρίβεια στον χειρισμό του αυτοκινήτου, τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, την γενική συμπεριφορά και φυσικά την πρόσφυση. Το Active M Differential μεταβάλει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ανάλογα πάντα με τις συνθήκες πρόσφυσης που θα συναντήσει το αυτοκίνητο, σε στενή συνεργασία με το M-specific traction control. Το διαφορικό Active M Differential χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, ενώ έχει τέτοια σχεδίαση στην παροχή του λιπαντικού, που διατηρεί την απόδοσή του σταθερή ακόμα και στις ακραίες συνθήκες που επικρατούν κατά την οδήγηση μέσα στην πίστα. Όλα τα παραπάνω, ελέγχονται από μια αυτόνομη μονάδα που ελέγχει αλλά και περιορίζει την ολίσθηση των τροχών, χωρίς να χρειάζεται να εμπλακεί το κεντρικό σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου. Ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει τρεις διαφορετικές λειτουργίες για το M xDrive, την 4WD κατά την οποία η ισχύς κατανέμεται με τέτοιο τρόπο που να υπάρχει η μέγιστη δυνατή πρόσφυση, την 4WD Sport, με το ποσοστό της ισχύος που καταλήγει στους πίσω τροχούς να είναι μεγαλύτερο και τέλος την 2WD, όπου το αυτοκίνητο είναι αυστηρά πισωκίνητο. Επίσης, το M Traction Control το οποίο διατίθεται προαιρετικά, θα έχει δέκα επίπεδα ρύθμισης, χαρίζοντας με αυτό τον τρόπο μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αυτοκίνητο και προτείνεται για χρήστες που θα οδηγούν στις πίστες.