Η ηλεκτρική  Lamborghini Lanzador EV Concept δείχνει το μέλλον

Η ηλεκτρική  Lamborghini Lanzador EV Concept δείχνει το μέλλον

Παρά την ιστορία της να κατασκευάζει ισχυρά υπεραυτοκίνητα V12, η ​​Lamborghini κοιτάζει προς ένα ηλεκτρικό μέλλον με την concept Lanzador. Το 2+2 μοντέλο δεν είναι απλώς μια σχεδιαστική άσκηση, αλλά μάλλον μια πρώιμη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2028.

Με αντιπάλους την Ferrari Purosangue και τη Rolls-Royce Spectre , η Lanzador θα πρέπει να αποδίδει τις επιδόσεις σε συνθήκες παντός καιρού (όπως η Ferrari) με τις εντυπωσιακές αναλογίες και την εμφάνιση της δεύτερης. Το τολμηρό στυλ, μια φουτουριστική καμπίνα και το πιο σημαντικό, η εκπληκτική ισχύς των 1.360Ps ίππων δίνει την εγγύηση ότι θα ταιριάζει με τα άλλα μοντέλα της Lamborghini, V12 ή όχι. Η Lamborghini λέει ότι θα διαθέτει διπλούς κινητήρες με υψηλή ειδική απόδοση και τετρακίνηση. Η τροφοδοσία αυτών των κινητήρων θα είναι μια «μπαταρία υψηλής απόδοσης, η οποία εξασφαλίζει επίσης μεγάλη αυτονομία», αλλά και πάλι, οι λεπτομέρειες, που έδωσε η Lamborghini είναι ελάχιστες. Το σύστημα Aerodinamica Lamborghini Attiva βοηθάει στην απόδοση της δύναμης, το οποίο δίνει τον αεροδυναμικό έλεγχο ενός κινητού μπροστινού splitter, πλευρικών αεροδυναμικών βοηθημάτων στο πίσω μέρος, ενός διαχύτη και του συστήματος αεροκουρτίνας.

Ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης υπάρχει στην Lamborghini Lanzador, με αερανάρτηση ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και σύστημα τετραδιεύθυνσης βελτιώνουν την απόδοση και τη σταθερότητα. Επιπλέον ένα σύστημα κατανομής της ισχύος στους εμπρός και πίσω κινητήρες, με κάθε έναν να στέλνει την ισχύ δεξιά ή αριστερά για άμεση αντίδραση και πιο ισορροπημένο χειρισμό.

Η Στολή του Ταυρομάχου

Η Lanzador συνδυάζει «στοιχεία εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων του σούπερ σπορ αυτοκινήτου Revuelto και την ευελιξία της Urus». Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, βελτιώνοντας τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου σε χωματόδρομους.  Η Lanzador είναι μόλις περίπου 101.6mm χαμηλότερη από την Urus. Η απλοποιημένη και εκσυγχρονισμένη επιφάνειά του, είναι πολύ πιο καθαρή και πιο ελκυστική από την Revuelto και είναι πιθανό τα μελλοντικά Lambo να είναι παρόμοια.

Σε αντίθεση με τις άλλες Lamborghini η Lanzador έχει απλές πόρτες και όχι με το άνοιγμα σαν «ψαλίδι» σήμα κατατεθέν της ιταλικής εταιρίας. Αυτές δίνουν πρόσβαση σε ένα ευρύχωρο εσωτερικό, με ανασχεδιασμένο πίσω καθίσματα και μεγάλο χώρο φόρτωσης που βελτιώνει την καθημερινή χρηστικότητα. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται πίσω από ένα ταμπλό σε σχήμα Υ, με μια κεντρική κονσόλας να τους χωρίζει.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού έχουν τον ρόλο οργάνων ελέγχου και infotainment, ενώ δεν υπάρχει κεντρική οθόνη αφής. Αντίθετα, θα βρείτε μια σειρά από κουμπιά και διακόπτες στην κονσόλα. Όπως σε όλες τις σύγχρονες Lamborghini, το κουμπί εκκίνησης θυμίζει αυτό της εκτόξευσης πυραύλων, ενώ ένας διακόπτης δίνει την επιλογή κίνησης εμπρός ή πίσω.

Η καμπίνα χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, σύμφωνα με τη Lamborghini. Για παράδειγμα, η ταπετσαρία είναι από μαλλί Merino από αυστραλιανά πρόβατα. Η ραφή του στο ταμπλό, στα πάνελ της πόρτας και της ταπετσαρίας του καθίσματος είναι με κλωστές από ανακυκλωμένο νάιλον και ο αφρός του καθίσματος είναι κατασκευασμένος από ανακυκλωμένο πλαστικό, που εκτυπώνεται σε 3D για μείωση των απορριμμάτων.

Η Lanzador θα περάσει στην παραγωγή το το 2028 ως το τέταρτο μοντέλο στη σειρά της αυτοκινητοβιομηχανίας (και το πρώτο της ηλεκτρικό). Θα κατασκευαστεί σε νέο χώρο κοντά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Sant'Agata Bolognese και η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να προσλάβει επιπλέον υπαλλήλους για να υποστηρίξει την ανάπτυξη και την παραγωγή της. Φυσικά είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για την τιμή της η οποία θα είναι υψηλή.