Η Ferrari του Gran Turismo

Η Ferrari του Gran Turismo

Η Ferrari ήταν ένας από τους λίγους κατασκευαστές  σπορ αυτοκίνητων που δεν είχαν δημιουργήσει ένα… μοντέλο για το βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo, αλλά αυτό άλλαξε. Στη διάρκεια των εορτασμών για την 25η επέτειο της σειράς gaming της Sony, η Ferrari αποκάλυψε το δικό της Vision Gran Turismo σε ψηφιακή μορφή πλήρους κλίμακας, με αμάξωμα μονοθέσιου GT, και υβριδικό κινητήρα V6 που αποδίδει τερατώδεις τιμές ισχύος και ροπής.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, η Ferrari Vision Gran Turismo φαίνεται πιο άγρια ​​από οποιοδήποτε μοντέλο έχει βγει από το Maranello. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δημιουργήθηκε για να το… οδηγείτε σε ένα βιντεοπαιχνίδι και οι σχεδιαστές δεν είχαν τους ίδιους περιορισμούς όπως στα αυτοκίνητα παραγωγής. Βλέπετε στον ψηφιακό κόσμο, επιτρέπονται οι ακραίες αναλογίες.

Τα φτερά προεξέχουν από το έντονα σμιλεμένο αμάξωμα δημιουργώντας όμορφες καμπύλες ενώ έρχονται σε αντίθεση με το αιχμηρό εμπρός και πίσω μέρος, όπου υπάρχουν εξαιρετικά λεπτές μονάδες φωτισμού LED. Η απόσταση από το έδαφος είναι… κοντά στο μηδέν, με το τεράστιο splitter μπροστά, τα πτερύγια στα πλαϊνά μαρσπιέ και τον πίσω διαχύτη σχεδόν να αγγίζουν την άσφαλτο. Άλλες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες στο σχήμα είναι οι τεράστιοι αεραγωγοί στα πλαϊνά, και η μεγάλη πίσω πτέρυγα που συνδέεται με την οροφή μέσω ενός κεντρικού πτερυγίου, που είναι ημιδιάφανο. Τέλος, το παρμπρίζ καλύπτει την μονοθέσια κεντρική θέση οδήγησης. Η εσωτερική σχεδίαση είναι μίνιμαλ, με ένα τιμόνι που ενσωματώνει την οθόνη ελέγχου λειτουργειών. Το hypercar είναι μια δημιουργία του Ferrari Centro Stile, με επικεφαλής τον Flavio Manzoni και έχει έμπνευση από τα εμβληματικά αγωνιστικά του παρελθόντος, συμπεριλαμβανομένων των 330 P3 και 512 S.

 

Υβριδικές επιδόσεις

Σε αντίθεση με άλλα concept Vision GT της Porsche ή της Jaguar που χρησιμοποιούν ηλεκτροκινητήρες, η Ferrari επέλεξε ένα υβριδικό σύστημα, που είναι πιο κοντά σε αυτήν που χρησιμοποιούν τα μοντέλα παραγωγής της. Ο twin-turbo V6 3,0 λίτρων από την 296 GTB, είναι τοποθετημένος στη μέση, έχει ρυθμιστεί ώστε να παράγει 1.030 ίππους και 900 Nm ροπής. Επιπλέον, από μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων, αποδίδονται 326 επιπλέον ίπποι. Η Ferrari λέει ότι η συνδυασμένη ροπή από το υβριδικό σύστημα μόνο στον πίσω άξονα είναι 1.100 Nm. Χάρη στην τεχνολογία που προέρχεται από το F1, η μπαταρία έχει αρκετή ενέργεια, για μέγιστη απόδοση ανά πάσα στιγμή.

Η ισχύς από τον κινητήρα μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ενώ η προσθήκη των ηλεκτροκινητήρων προσφέρει τετρακίνηση. Από το Maranello εκτιμούν ότι ένα τόσο ισχυρό GT μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, ενώ από 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα πάνω από 350 χλμ/ώρα.

Το πρωτότυπο πλήρους κλίμακας του concept Ferrari Vision Gran Turismo θα εκτίθεται στο Μουσείο Ferrari στο Μαρανέλο μέχρι τον Μάρτιο του 2023. Όσοι διαθέτουν κονσόλα παιχνιδιών Playstation θα μπορούν να το οδηγούν στο Gran Turismo 7 από τις 23 Δεκεμβρίου. Την κατάλληλη στιγμή για τις βραδιές παιχνιδιών στις γιορτές.