Το θρυλικό λογότυπο ti που χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα όπως η 1800ti, η 2002ti και μετέπειτα στις 323ti και 325ti Compact, επιστρέφει αυτή τη φορά στην σειρά 1 και πιο συγκεκριμένα στην 128ti.
Η 128ti θα χρησιμοποιεί τον 2.0 TwinPower Turbo που θα αποδίδει 265Ps από τις 4.750rpm μέχρι και τις 6.500rpm και 40,8kgm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Steptronic Sport των οκτώ σχέσεων. Χάρη στον παραπάνω συνδυασμό θα μπορεί να επιταχύνει από στάση για τα πρώτα 100km/h σε 6,1sec, ενώ η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h.
Πέρα όμως από τον κινητήρα και το κιβώτιο, η 128ti θα χρησιμοποιεί πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, καθώς και παχύτερες αντιστρεπτικές, όλα εξελιγμένα από την M Division, με το συνολικό της ύψος να είναι κατά 10mm χαμηλότερο. Εννοείται πως αναβαθμισμένα θα είναι και τα φρένα, ενώ ως επιλογή θα προσφέρεται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.
Εξωτερικά θα ξεχωρίζει με την πιο επιθετική σχεδίαση των προφυλακτήρων εμπρός και πίσω, την εξάτμιση με τις δύο απολήξεις, τα κόκκινου χρώματος πλαϊνά μαρσπιέ και τις δίχρωμες ζάντες ελαφριού κράματος των 18in. Στο εσωτερικό θα συναντήσουμε κόκκινες ραφές στα καθίσματα, λογότυπα ti, καθώς και διάφορες άλλες λεπτομέρειες, επίσης σε κόκκινο χρώμα, με το τιμόνι να είναι δερμάτινο και να είναι σχεδιασμένο από την M Division.
Η BMW 128ti θα κυκλοφορήσει στην γερμανική αγορά μέσα στο Νοέμβριο, με την τιμή της εκεί να ξεκινάει από τα €41.574.