Η τελευταία Centodieci βρίσκεται τώρα στα χέρια του ιδιοκτήτη του, φέρνοντας στο τέλος ένα σημαντικό κεφάλαιο στη σύγχρονη εποχή της Bugatti.
Ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti Automobiles, σχολίασε: «Το Centodieci συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα της μάρκας Bugatti σε ένα εξαιρετικό πακέτο: Σπανιότητα, καινοτομία, κληρονομιά, δεξιοτεχνία και ασύγκριτες επιδόσεις. Ολόκληρη η περιορισμένη σειρά παραγωγής των δέκα ήταν τόσο περιζήτητη από τους πελάτες μας που εξαντλήθηκε πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα το Hypercar. Αυτό το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για να τιμήσει ένα μοντέλο που θεωρούμε ότι σηματοδοτεί πνευματικά την αρχή μιας τριλογίας: Την EB110, η οποία καθιέρωσε τη φόρμουλα για τις Veyron και Chiron. Αν και χωρίζονται από δεκαετίες, αυτά τα αυτοκίνητα είναι διαχρονικά. Τώρα κλείνουμε αυτό το κεφάλαιο στο coachbuilding που ξεκίνησε με το Divo 3 το 2018, αλλά ο θρύλος της EB110 και της Centodieci θα παραμείνουν για πάντα μέρος της ιστορίας της Bugatti».
Οι ομάδες σχεδιασμού της Bugatti αναθεώρησαν τη σιλουέτα της EB110 δημιουργώντας μια εντελώς νέα γραμμή οροφής και προφίλ, με μπροστινό μέρος που κάθεται πολύ χαμηλότερα και μια νέα οπτική ταυτότητα (εμπρός) εμπνευσμένη από το πέταλο/μάσκα Bugatti της EB110. Οι επίπεδες επιφάνειες και οι λεπτομέρειες του πρωτότυπου αυτοκινήτου, εμπνευσμένες από την αρχιτεκτονική Bauhaus, ξαναγεννιούνται στην Centodieci με ένα παιχνίδι φωτός και σκιάς με απαλές καμπύλες, ενώ οι προβολείς σε πλακέ σχήμα της EB110 εξελίχθηκαν σε λεπτούς προβολείς LED ένα σχήμα μόνο για αυτό το αυτοκίνητο.
Η τελευταία από τις 10 χειροποίητες μονάδες, της Centodieci έχει μια μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στο εξωτερικό με το Quartz White, πάνω και με μαύρο ανθρακόνημα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Οι δαγκάνες φρένων – σε Light Blue Sport χρώμα – καθώς και το Light Blue Sport φινίρισμα για το λογότυπο Black Carbon στην πίσω πτέρυγα, δημιουργούν μια σύνδεση με την EB110, επαναπροσδιορίζοντας τη διάσημη απόχρωση της Bugatti Blue στην οποία παρουσιάστηκε και κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο.
Το εσωτερικό του hypercar είναι «ντυμένο» με Light Blue Sport δέρμα. Τα καθίσματα, η επένδυση οροφής, τα πάνελ των θυρών, η κεντρική κονσόλα και τα πατάκια είναι κατασκευασμένα σε ένα συμμετρικό μοτίβο.
Όπως το αυθεντικό σούπερ σπορ αυτοκίνητο της Bugatti της δεκαετίας του 1990, η Centodieci είναι ένα πλήρες tour-de-force υψηλών επιδόσεων. Η καρδιά της είναι ο εμβληματικός κινητήρας Bugatti 8,0 λίτρων W16 που αποδίδει 1.600 ίππους. Η Centodieci επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 2,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 380 km/h.
Με τις δέκα Centodieci να έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί, το Bugatti Atelier στο Molsheim θα επικεντρωθεί στη συναρμολόγηση των υπολοίπων μοντέλων Chiron, από τα οποία απομένουν λιγότερα από 100 και ακολουθούν οι 99 W16 Mistral, και οι 40 Bolide, που είναι μόνο για πίστα.