Στις 25 Ιουλίου, η Stellantis παρουσίασε τα αποτελέσματα από τις πωλήσεις των μοντέλων της Maserati για το πρώτο μισό του 2024, οι οποίες ήταν σχεδόν οι μισές συγκριτικά με το πρώτο μισό του 2023. Συγκεκριμένα, 49% μείωση παρατηρήθηκε στα καθαρά έσοδα της Maserati για αυτό το χρονικό διάστημα, το οποίο μεταφράζεται σε χάσιμο 89.000.000 ευρώ καθώς τα έσοδα για το πρώτο μισό του 2024 ανέρχονται στα 82.000.000 ευρώ έναντι των 131.000.000 ευρώ που είχε το πρώτο εξάμηνο του 2023. Επίσης, η Maserati είναι η μόνη από τις 14 μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτει το Stellantis Group, όπου ανακοινώνονται επίσημα ο αριθμός μοντέλων που έχουν πωληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων για το πρώτο εξάμηνο του 2024, μεταξύ άλλων, η Stellantis ανακοίνωσε πως έχουν πωληθεί μόνο 6.500 μοντέλα μέχρι στιγμής έναντι 15.300 που είχε τους πρώτους έξι μήνες του 2023.
Τα αποτελέσματα αυτά δεν άρεσαν τόσο στον CEO της Stellantis, Carlos Tavares, όσο και στην CFO, Natalie Knight, οι οποίοι άφησαν υπονοούμενα για πιθανή πώληση της Maserati στο μέλλον. Ο Tavares δήλωσε πως οι μάρκες αυτοκινήτων που δεν βγάζουν πλέον χρήματα θα απορριφθούν παρά το γεγονός πως ο ίδιος το 2021 είχε δηλώσει πως το Stellantis Group θα συνεχίσει με τις υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες για δέκα ακόμα χρόνια. Από την άλλη, η Knight είπε ότι θα υπάρξει κάποια στιγμή που η Stellantis θα κοιτάξει «ποιο είναι το καλύτερο σπίτι» για την Maserati. Έστω και μια εβδομάδα καθυστερημένα, η Stellantis βγήκε να διαψεύσει τις φήμες αυτές λέγοντας πως παραμένει ακλόνητα δεσμευμένη στο λαμπρό μέλλον της Maserati ως τη μοναδική μάρκα αυτοκινήτων πολυτελείας από τις 14 που ανήκουν στο group.