Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Lotus |
Μοντέλο | Theory 1 |
Το Theory 1 αποτελεί ένα προμήνυμα για το πώς θα κινηθεί η Lotus τα επόμενα χρόνια στην αυτοκινητοβιομηχανία και ιδιαίτερα στο ηλεκτρικό portofolio της. Το εν λόγω concept car είναι εμπνευσμένο από το Esprit και διαθέτει αιχμηρή σχεδίαση με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα να ξεκινούν από το κάτω μέρος του καπό και να καταλήγουν στο πάνω μέρος του. Πρόκειται για ένα τριθέσιο μοντέλο με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω, όπως ακριβώς συμβαίνει με την Stradale 33 και τα μοντέλα της Lamborghini. Έχει σχεδιαστεί από ίνες γυαλιού με βάση την κυτταρίνη, ανακυκλωμένες ίνες άνθρακα, τιτάνιο, ανακυκλωμένο υαλοπίνακα, ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ανακυκλωμένο καουτσούκ, πολυουρεθάνη, πολυανθρακικό, θερμοπλαστική πολυουρεθάνης και ανακυκλωμένο αλουμίνιο.
Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με head-up display και οθόνες δίπλα σε κάθε κολόνα A στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών. Υπάρχουν ακόμη και ηχεία ενσωματωμένα στα προσκέφαλα κάθε καθίσματος χρησιμοποιώντας μια τρισδιάστατη εκτυπωμένη δικτυωτή δομή. Η Lotus έχει αναπτύξει το δικό της ιδιόκτητο σύστημα οδήγησης που ονομάζεται LOTUSWEAR™, το οποίο είναι ένα καθηλωτικό σύστημα που στοχεύει να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε επιβάτη στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, το LOTUSWEAR™ διαθέτει προσκέφαλα με δομή δικτυωτού 3D εκτύπωσης κατασκευασμένα σε συνεργασία με την παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας τρισδιάστατης εκτύπωσης Carbon, για να προσφέρουν σε όλους τους επιβάτες του αυτοκινήτου μέγιστη άνεση, με ταυτόχρονη μείωση του βάρους, βελτίωση της απόδοσης του υλικού και βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Ένα ψηφιακό σύστημα που χρησιμοποιεί έξυπνο περιβαλλοντικό φως, στοιχεία LED και φωτός λέιζερ και αντανακλάσεις στο παρμπρίζ για να επικοινωνεί πληροφορίες με τον οδηγό, όπως ανίχνευση εμποδίων, φρενάρισμα, στροφές και άλλα. Δύο φώτα λέιζερ στα φτερά του ταμπλό για να υποδεικνύουν τις αριστερές και τις δεξιές στροφές, που λειτουργούν σε αρμονία με τα απτικά υλικά φουσκώματος στα καθίσματα. Πρόσθετα LED RGB στις μονάδες ανάρτησης, τα οποία είναι ορατά από το εσωτερικό, και έχουν πράσινο ή κόκκινο σήμα, ανάλογα με την ανάγκη για φρενάρισμα ή επιτάχυνση. Καθαρά, λειτουργικά γραφικά 2D για εμφάνιση των κύριων δεδομένων στο τιμόνι, τα ERMD και το heads-up display.
Η βελτίωση της δυναμικής απόδοσης περιλαμβάνει προηγμένες ενεργητικές και παθητικές αεροδυναμικές τεχνικές, όπως ψύξη και ενεργό πίσω σπόιλερ. Όλα αυτά, μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους, ενισχύουν τη σταθερότητα και αυξάνουν την ελαφρότητα του οχήματος. Το πίσω φτερό έχει επίσης τοποθετηθεί απευθείας στο συγκρότημα κινητήρα και ανάρτησης για να διασφαλιστεί ότι η κάτω δύναμη δρα απευθείας στις βάσεις της ανάρτησης, μέχρι τα ελαστικά - μειώνοντας τις απώλειες και την μετωπική ανύψωση. Το σύστημα πίσω ανάρτησης διαθέτει επίσης σχεδιασμό ράβδου έλξης, που προσφέρει ένα πιο συμπαγές πακέτο και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Στην καρδιά του Theory 1 υπάρχει μια μπαταρία 70 kWh, με την οποία η Lotus ελπίζει να έχει αυτονομία 402Km. Η βρετανική φίρμα επίσης προβλέπει ότι κάτω από 2,5sec χρειάζονται για το σπρίντ των 0-100Km/h, με την μέγιστη τελική ταχύτητα να αναμένεται στα 321Km/h. Επίσης, η απόδοση του τετρακίνητου Theory 1 αγγίζει τα 1.000PS και είναι ελαφρώς μικρότερη από την Evija, ενώ το βάρος του μοντέλου είναι 299Kg ελαφρύτερο από την Evija. Διαθέτει τα πιο πρόσφατα προηγμένα συστήματα πέδησης απόδοσης της AP Racing, με την οποία η Lotus έχει μακροχρόνια σχέση. Ανάγεται στο Lotus 49 του 1967 και η AP Racing σήμερα παρέχει τα συστήματα πέδησης στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της Lotus, συμπεριλαμβανομένων των Evija, Eletre και Emeya. Το Theory 1 διαθέτει ένα εξαιρετικά ελαφρύ, υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης από κεραμικό άνθρακα, με σφυρήλατο σώμα από αλουμίνιο.