Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Ferrari |
Μοντέλο | F80 |
Η ιταλική φίρμα έχει συνολικά βγάλει τέσσερα supercar ανά δεκαετία με την LaFerrari να αποτελεί το τελευταίο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Ferrari, το οποίο λανσαρίστηκε πριν από περίπου δέκα χρόνια. Η νέα F80 έχει σχεδιαστεί αεροδυναμικά με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Αυτό αποδεικνύεται από το χαμηλός ύψος σε συνδυασμό με το πώς έχει σχεδιαστεί το αμάξωμα, όπου το αποτέλεσμα είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη ροή αέρα προς τα πίσω και μεγάλο downforce για καλύτερο κράτημα στον δρόμο.
Η Ferrari κρατάει παραδοσιακά το κόκκινο χρώμα αμαξώματος όταν λανσάρει κάποιο καινούργιο μοντέλο. Η F80 τραβάει αμέσως τα βλέμματα με τον μπροστινό προφυλακτήρα, ο οποίος φέρει φωτιστικά σώματα LED με άγρια ομορφιά που τονίζονται από την μαύρη γραμμή που τα ενώνει μεταξύ τους. Αρκετά εντυπωσιακές είναι οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, καθώς και το καπό. Στα πλάγια, είναι εμφανείς οι μεγάλες εσοχές πάνω στις πόρτες, οι οποίες δεν ακολουθούν τις γραμμές των μπροστινών φτερών, ενώ τα μαύρα μαρσπιέ έρχονται σε όμορφη αντίθεση με το κόκκινο χρώμα αμαξώματος. Στο πίσω μέρος, φέρει μια διακριτική αεροτομή και το κάλυμμα του κινητήρα με έξι οπές για την ψύξη του, ενώ η άγρια ομορφιά της F80 ενισχύεται περαιτέρω με τον πίσω προφυλακτήρα, όπου στο κέντρο του υπάρχει η απόληξη της εξάτμισης. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την McLaren W1, ενώ η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις 20άρες και 21άρες ασημί ζάντες μπροστά και πίσω αντίστοιχα με τις κίτρινες δαγκάνες φρένων και ελαστικά Michelin.
Η καμπίνα είναι εξίσου εντυπωσιακή και θυμίζει αρκετά το cockpit από το μονοθέσιο της Ferrari στην Formula 1 με τον τρόπο που έχουν τοποθετηθεί τα μπροστινά καθίσματα και με τα πολλά κουμπιά που συναντώνται δεξιά και αριστερά από το τιμόνι. Για τον οδηγό διατίθεται κόκκινο bucket κάθισμα, ενώ για τον συνοδηγό μαύρο. Η Ferrari προσφέρει στον οδηγό ευανάγνωστες πληροφορίες μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων, καθώς και πολλές λειτουργίες οδήγησης μέσω του τιμονιού, ενώ η πανοραμική ηλιοροφή διατίθεται ως στάνταρ και συμβάλλει στην ατμόσφαιρα της καμπίνας.
Η νέα F80 χρησιμοποιεί υβριδικό κινητήριο σύστημα και επωφελείται από την τεχνογνωσία της Ferrari στην Formula1. Ο τρίλιτρος V6 κινητήρας έχει μέγιστη απόδοση και ροπή που αγγίζουν τα 900Ps και 86,67Kgm στις 8.750rpm και 5.550rpm αντίστοιχα, ενώ ο κόφτης είναι στις 9.200rpm. Διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με χωρητικότητα μπαταρίας 2,28kWh, από τους οποίους ο ένας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και αναφέρεται ως MGK-U, ενώ οι υπόλοιποι δύο στον μπροστινό άξονα. Συνδυαστικά με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, η F80 έχει μέγιστη απόδοση στα 1.200Ps και η τελική ταχύτητα είναι στα 350Km/h. Χρειάζονται 2,15sec και 5,75sec για το σπριντ των 0-100Km/h και των 0-200Km/h αντίστοιχα, ενώ ακινητοποιείται στα 28 μέτρα από τα 100Km/h. Επίσης, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη F1 και ηλεκτρονικό διαφορικό, ενώ διαθέτει τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης: «Hybrid», «Performance» και «Qualify».
Η νέα Ferrari F80 θα παραχθεί μόνο σε 799 μονάδες και θα κοστίζει 3.600.000 ευρώ.