Volkswagen Golf GTI, ένα πραγματικό icon της αυτοκίνησης! Ένα καθημερινό σπορ μοντέλο με ανόθευτο DNA που για 44 χρόνια πρωταγωνιστεί στα όνειρα των πραγματικών οδηγών σε όλο τον κόσμο. Στο πέρασμα των χρόνων, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η ευαισθησία για το περιβάλλον εμπλούτισε τη γκάμα με τα GTD και GTE, την πετρελαιοκίνητη και την υβριδική έκδοση αντίστοιχα. Στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τα ολοκαίνουργια Golf GTI, GTD και GTE παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό σε όλη τους τη μεγαλοπρέπεια. Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Golf GTI ξεκινά. Οι συγκινήσεις επαναλαμβάνονται. Λίγο πριν τα γρήγορα Golf εμφανιστούν στους δρόμους, αποκαλύπτονται σε 20 επιμέρους σημεία που κάθε πραγματικός οδηγός θα ήθελε να γνωρίζει.
Το Golf GTI 8ης γενιάς θα χρησιμοποιεί τον 2.0TSI που θα αποδίδει 245Ps και θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο χάρη στην τεχνολογία shift by wire θα μπορεί να κάνει ακόμα πιο γρήγορα τις αλλαγές. Ο «ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και την κυψελωτή μάσκα, ο GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα, οι προβολείς και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός, θα χαρίζουν ένα μοναδικό sport look στο γρήγορο μοντέλο της VW.
Το Golf GTE, ένα εξηλεκτρισμένο plug-in hybrid sport μοντέλο χρησιμοποιεί έναν θερμικό κινητήρα απόδοσης 150Ps, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα των 85kW, με την συνδυαζόμενη ισχύ να φτάνει τα 245Ps, με σημαντικά χαμηλότερους ρύπους. Χάρη στην μπαταρία των 13kWh το GTE θα μπορεί να κινηθεί για 60km ως ηλεκτρικό, με μηδενικούς ρύπους. Ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος Το Travel Assist προσφέρει προερετικά στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση έως τα 210km/h.
Τέλος, το Golf GTD έχει ένα υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης, αφού θα χρησιμοποιεί το νέο κινητήρα TDI απόδοσης 200Ps και 400Nm ροπής, για πολύ μακρινές αποστάσεις χωρίς ανεφοδιασμό. Η τεχνολογία Twin-Dosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.