Το νέο Toyota Mirai χρησιμοποιεί την modular πλατφόρμα GA-L, το οποίο το καθιστά μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος, αλλά και χαμηλότερο σε ύψος από το προηγούμενο μοντέλο. Ο ηλεκτρικός κινητήρας του αποδίδει 184Ps και χάρη σε αυτά μπορεί να επιταχύνει από στάση για τα πρώτα 100km/h κατά 0,6sec γρηγορότερα σε σχέση με πριν, δηλαδή σε 9sec, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 175km/h.
Το Mirai χρησιμοποιεί τρεις δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου τοποθετημένες σε διάταξη Τ, μία τοποθετημένη εγκάρσια κάτω από τα πίσω καθίσματα και δύο κατά τον διαμήκη άξονα, τοποθετημένες στο τούνελ μετάδοσης, με την χωρητικότητα της κάθε μίας να φτάνει τα 5,6kg υδρογόνου και μπορούν να γεμίσουν πλήρως σε κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά.
Η κατανομή του βάρους στο αμάξωμα είναι στο 50:50, με το κέντρο βάρους να βρίσκεται αρκετά χαμηλά. Η αυτονομία του Mirai φτάνει τα 650km και αυτό οφείλεται τόσο στην χωρητικότητα των δεξαμενών, όσο και στη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, που αντικατέστησε την νικελίου καδμίου που είχε το προηγούμενο μοντέλο.
Το σεντάν αμάξωμα μεταφέρει άνετα πέντε επιβάτες, μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς και στην Ευρώπη θα έρθει σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Mid, High και High+. Το entry-level Mid θα έχει ζάντες των 19in, οθόνη των 12,3in, bi-LED φώτα, με αυτόματη ρύθμιση δέσμης, διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και αρκετά ακόμα.
Η High έκδοση θα έχει επιπλέον επενδύσεις καθισμάτων από συνθετικό δέρμα, ασύρματη φόρτιση κινητού, blind spot monitor, rear cross traffic alert, αυτόματο φρενάρισμα, πίσω φιμέ τζάμια, καθώς και ambient φωτισμό καμπίνας. Τέλος, η High+ θα έχει ζάντες των 20in, πανοραμική γυάλινη οροφή, θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα, καθώς και τριζωνικό κλιματισμό, με ξεχωριστό πάνελ χειρισμού για τις πίσω θέσεις.