Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Peugeot |
Μοντέλο | 408 |
Segment | C-SUV |
Power Train | Electric |
Μετά την υβριδική του έκδοση, το νέο Peugeot 408 αποκτά και την αμιγώς ηλεκτρική version του, η οποία θα ξεκινήσει την εμπορική της σταδιοδρομία από τις αρχές του 2025.
Με την αποκάλυψη του Peugeot 408 το 2022, η Peugeot έφερε τη γοητεία ενός πρωτόγνωρου fastback σχεδίου στην κορυφή της κατηγορίας D. Το 408 ξεχωρίζει με τη δυναμική σιλουέτα, τις εκλεπτυσμένες γραμμές που προσφέρουν μια ανυψωμένη θέση οδήγησης, την κομψότητα και την premium πολυτέλεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.
Τα δύο συστήματα κίνησης, PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 και PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, σηματοδότησαν το πρώτο βήμα στον εξηλεκτρισμό του 408. Νωρίτερα φέτος, η υβριδική έκδοση HYBRID 136 e-DCS6 εντάχθηκε στη σειρά 408. Το νέο Peugeot E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 hp σε συνδυασμό με μια μπαταρία NMC 58,2 kWh (ωφέλιμη).
Με συνολικό μήκος 4,69m και πλάτος 1,85m,το Peugeot E-408 χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), γνωστή για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79m. Αυτές οι γενναιόδωρες διαστάσεις επιτρέπουν την εγκατάσταση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του οχήματος, κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, διατηρώντας έτσι τον χώρο της καμπίνας και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για δυναμική οδική συμπεριφορά, όπου η απόλαυση οδηγεί την πρόοδο. Με φαρδιά μετατρόχια - 1,59m μπροστά και 1,60m πίσω - το Peugeot E-408 πατά σταθερά στο δρόμο. Παρά το γεγονός ότι είναι υπερυψωμένο από το έδαφος (χαρακτηριστικό Crossover), προσφέρει ένα κομψό και σπορ προφίλ χάρη στο περιορισμένο ύψος των 1,49m, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική.
Ο αιλουροειδής χαρακτήρας του Peugeot E-408 τονίζεται από τη μοναδική και αιχμηρή επεξεργασία των επιφανειών του αμαξώματος, ιδιαίτερα αισθητή προς τα πίσω – με τα «αυτιά της γάτας», το καπό του χώρου αποσκευών και το σχήμα των φτερών - δημιουργώντας αιχμηρές όψεις σχεδιασμένες να παίζουν με το φως.
Τα προστατευτικά του αμαξώματος και των θόλων των τροχών εκτείνονται σε έναν στιβαρό μαύρο πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος, κόβοντας το χρώμα του αμαξώματος διαγώνια, τονίζει τον δυναμισμό του πίσω μέρους. Οι μεγάλοι τροχοί γραφίτη 19 ιντσών με καινοτόμο σχεδιασμό έχουν ελαστικά 225-50R19 με πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης (κατηγορία A+).
Μια μοναδική οδηγική εμπειρία
Το ξεχωριστό Peugeot i-Cockpit® προσφέρει εξαιρετική εργονομία. Το μικρό τιμόνι ενισχύει την οδηγική απόλαυση επιτρέποντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στις κινήσεις. Το ψηφιακό ταμπλό, τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών ακριβώς πάνω από το τιμόνι, περιλαμβάνει έναν πλήρως παραμετροποιήσιμο και ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών σε 3D.
Περισσότερο από ποτέ, η οδηγική απόλαυση είναι ενσωματωμένη στα γονίδια του νέου PEUGEOT E-408, με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, άνεση υψηλής κατηγορίας και τέλεια ευελιξία στην πόλη, χάρη στη μικρή ακτίνα στροφής των 11,18 μ. Για τη βελτίωση της άνεσης από πλευράς κραδασμών, η ακαμψία του αμαξώματος είναι βελτιστοποιημένη μέσω συγκόλλησης δομικών στοιχείων.
Σχεδιασμένο για μια ομαλή ενεργειακή μετάβαση
Το Peugeot E-408 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής τάσης 58,2 kWh (ωφέλιμη). Με την τεχνολογία NMC 811 – 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο – επωφελείται από την αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα με 18 ενσωματωμένες μονάδες. Το νέο Peugeot E-408 προσφέρει αυτονομία 453km στον μικτό κύκλο WLTP, καλύπτοντας τις ανάγκες των περισσότερων πελατών της κατηγορίας D, των οποίων η τυπική ημερήσια χιλιομετρική απόσταση είναι κάτω από 45 km (Industry Data, FY23 – HY24).
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία, ρυθμίζοντας την ισχύ στα 140 kW (190 hp) και τη ροπή στα 300 Nm, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και αυτονομίας. Η λειτουργία Sport (157 kW/210 hp και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των "kick downs". Η λειτουργία ECO (125 kW/170 hp, 270 Nm) ευνοεί την αυτονομία διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση.
Μια απλή και γρήγορη επαναφόρτιση.
Για φόρτιση AC, το νέο Peugeot E-408 εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, το Peugeot E-408 δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης. Για τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τα κατώτερα και ανώτερα όρια από την κεντρική οθόνη του PEUGEOT E-408. Για παράδειγμα, από 20% ελάχιστη έως 80% μέγιστη.
Ένα ξεκάθαρο και απλό σύνολο επιλογών
Το νέο Peugeot E-408 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Allure και GT.
Το Peugeot E-408 Allure μεταξύ άλλων θα διατίθεται στάνταρ με: προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 19'', PEUGEOT i-Cockpit® με προσαρμόσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10'', συνδεδεμένη πλοήγηση με προγραμματιστή ταξιδιού, φωνητική εντολή OK Peugeot, ασύρματο Apple CarPlay /Android Auto, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού και τιμόνι, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, πίσω κάμερα και αισθητήρες στάθμευσης, αντλία θερμότητας.
Το Peugeot E-408 GT επιπλέον της έκδοσης Allure θα διαθέτει : προβολείς Matrix LED, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού αλουμινίου με προσαρμόσιμο ατμοσφαιρικό φωτισμό 8 χρωμάτων, μαρσπιέ θυρών αλουμινίου, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών hands-free, πακέτο Drive Assist Plus (ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2) κ.λπ.
Το εμπορικό λανσάρισμα στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025.