Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Audi |
Μοντέλο | RS e-tron GT |
Segment | Sportscars |
Power Train | Electric |
Aπό το 2021 που παρουσιάστηκε, το Audi e-tron GT αποτελεί το ηλεκτρικό alter ego του R8. Με την παραγωγή του τελευταίου να έχει σταματήσει, πλέον το ρόλο του supercar έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το e-tron GT.
Η ανανέωση τoυ e-tron GT τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, αφορά κυρίως το ηλεκτρικό του προφίλ και λιγότερο το αισθητικό κομμάτι. Ετσι η εμφάνισή του παραμένει το ίδιο εντυπωσιακή και ενισχύεται από νέα χρώματα και ζάντες, ενώ στο εσωτερικό έχει ενσωματωθεί το αναβαθμισμένο Audi Virtual Cockpit, νέα καθίσματα και ακόμα πλουσιότερος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, μαζί με μια νέα γυάλινη οροφή με «έξυπνα» χαρακτηριστικά.
Το σημαντικότερο πεδίο διαφοροποίησης, αφορά στο σύστημα πρόωσης του μοντέλου, το οποίο πλέον διαθέτει 3 εκδόσεις από τις 2 του παρελθόντος. Η βασική έκδοση «S» έχει ισχύ 679 ίππων, ενώ η έκδοση RS e-tron GT αυξάνει την απόδοσή της στους 856 ίππους από τους 646 ίππους πριν. Αντίθετα με το παρελθόν δε, η έκδοση αυτή δεν είναι η κορυφαία, αφού η γκάμα του περιλαμβάνει και την έκδοση RS e-tron GT Performance, η οποία έχει μέγιστη απόδοση 925 ίππων. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η νέα γκάμα του e-tron GT έχει να δώσει ακόμα περισσότερα στον τομέα των επιδόσεων, με την έκδοση S να επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 3,4sec, την RS e-tron GT σε 2,8sec και την Performance έκδοση σε 2,5sec.
Εκτός από την ανεβασμένη ισχύ ωστόσο, όλες οι εκδόσεις έχουν αυξήσει και τη χωρητικότητα των μπαταριών τους στις 105kW, 97kW εκ των οποίων χρησιμοποιούνται. Παράλληλα όμως έχει μειωθεί το βάρος της μαζί με αυτό του πίσω ηλεκτροκινητήρα και έτσι οι καταναλώσεις διατηρούνται στα επίπεδα των προηγούμενων εκδόσεων, ενώ οι μπαταρίες προσφέρουν πλέον δυνατότητα φόρτισης έως 320kW (σ.σ. από 270kW), κάτι που σημαίνει πως η ανάκτηση από το 10% έως το 80% διαρκεί 18 μόλις λεπτά. Όσον αφορά στην αυτονομία, η μικρότερη έκδοση S μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση έως 609km (WLTP).
Tα ανανεωμένα e-tron GT έχουν τέλος αλλαγές και στην αερανάρτηση που τα εφοδιάζει ως στάνταρ, αλλά και στο τιμόνι και την τετρακίνηση με αποτέλεσμα να προσφέρουν ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Οι τιμές των ανανεωμένων e-tron GT στη Γερμανία ξεκινούν από τα 126.000 ευρώ (S), ή τα 147.500 ευρώ για το RS, ενώ η κορυφαία έκδοση Performance κοστίζει από 160.500 ευρώ.