Οι πρώτες πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα που θα εξοπλίσει την ανανεωμένη 911, αναφέρουν για ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που σκοπό έχει να διατηρήσει τον δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου ανέπαφο παρά τη δεδομένη αύξηση του βάρους του, προσδίδοντάς του όμως ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Με την Porsche να έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές εξέλιξης του υβριδικού της συστήματος και έχοντας διανύσει περισσότερα από 3 εκ. χιλιόμετρα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως προφανώς τα παραπάνω δεδομένα ισχύουν.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μάλιστα, η ανανεωμένη 911 Hybrid «έγραψε» στο Nurburgring το εντυπωσιακό 7:16.934sec κάτι που την καθιστά πιο γρήγορη κατά 8,7sec από την Porsche 911 Carrera S.
Η συγκεκριμένη επίδοση μάλιστα ήρθε με ελαστικά δρόμου και το νέο αεροδυναμικό πακέτο στα πλαίσια της ανανέωσης, ενώ το μοναδικό έξτρα στοιχείο ήταν η ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα η οποία ωστόσο θα είναι διαθέσιμη και από τη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού του μοντέλου.
Περισσότερες πληροφορίες για την Porsche 911 Hybrid καθώς και τις τεχνικές λεπτομέρειες που την αφορούν, θα γνωρίζουμε σε μερικές μέρες και ίσως πριν την επίσημη αποκάλυψή της.