Μετά από μήνες εικασιών και δεκάδες rendering που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο, η BMW ανακοίνωσε επίσημα την πολυαναμενόμενη M5 Touring. Αποτελεί μόλις το τρίτο μοντέλο που βγαίνει από το εργοστάσιο της BMW έπειτα τις γενιές E34 και E61.
Όπως και η sedan έκδοση στην οποία βασίζεται, αποδίδει 727 ίππους από τη συνεργασία ενός twin-turbo V8 4,4lt με plug-in hybrid σύστημα. Με την ροπή να φτάνει τα 102kgm, η νέα M5 Touring επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 3,6sec, στα 200km/h σε 11,1sec και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 305km/h (αν επιλεχθεί το προαιρετικό M Driver’s Package). Ο ανανεωμένος V8 με κωδικό S68 αποδίδει 585Ps με 76,5kgm ροπής, ενώ η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα -που είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic- είναι 197 ίπποι και έχει ονομαστική ροπή 28,6kgm, αλλά ένα σύστημα pre-gearing επιτρέπει την στιγμιαία αύξηση της ροπής έως τα 46kgm.
Όπως και η sedan M5, έτσι και η Touring, έχει πολύ υψηλό βάρος που φτάνει τα 2.508kg, δηλαδή 73kg περισσότερα από την «απλή» M5. Η γερμανική εταιρεία δηλώνει αυτό έχει και κάποια θετικά: το επιπλέον βάρος στον πίσω άξονα έχει προσδώσει 50:50 κατανομή βάρους, κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί στην sedan έκδοση.
Το υβριδικό σύστημα παρέχει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία με ταχύτητα έως 140km/h και αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 67km χάρη στην μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου και έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6kWh. Ο όγκος του χώρου αποσκευών της νέας BMW M5 Touring φτάνει τα 500lt όμως με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων φτάνει έως και τα 1.630lt. Ταυτόχρονα, το στάνταρ Comfort Access και η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας επιτρέπουν την εύκολη φόρτωση-εκφόρτωση.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης M xDrive, όπως και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα, είναι ειδικά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης του συστήματος κίνησης M Hybrid. Πέραν της ρύθμισης 4WD, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sport, στην οποία το σύστημα τετρακίνησης στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς, ενώ στην επιλογή 2WD και με την απενεργοποίηση του συστήματος DSC οι έμπειροι οδηγοί θα απολαύσουν μία πιο ωμή και δυναμική εμπειρία οδήγησης.
Εμφανισιακά, η M5 Touring διατηρεί την επιθετική σχεδίαση της sedan έκδοσης, συμπεριλαμβανομένων των προκλητικών νεφρών στο μπροστινό μέρος με τον περιμετρικό φωτισμό BMW Iconic Glow, των φουσκωμένων πίσω θόλων και της χαρακτηριστικής αεροτομής οροφής. H προσθήκη του τρίτου όγκου έχει δημιουργήσει ένα άκρως εντυπωσιακό look με πολλές ακμές και άκρως επιθετικό design που δεν αφήνει ερωτηματικά για τις επιδόσεις του super-estate μοντέλου της BMW.
Η M5 Touring κάνει το ντεμπούτο της αυτή τη βδομάδα στο Pebble Beach Automotive Week και θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως το τέταρτο τρίμηνο του 2024, σε τιμή ελάχιστα πιο πάνω από την sedan έκδοση.